Dere som er opptatt av neglelakk!

Vi reiser i morgen tidlig, og jeg har ulakkede negler :eek: får vel lakke dem når vi kommer fram. skal følge med på tråden :)
 
Hei! Innom fra ferie :-D

Noen som har prøvd seg på lakking da?

Etter nesten ei uke (6 dager) med samme neglelakk merker jeg nå at den begynner å glippe litt i kantene, men den sitter fortsatt på uten at det synes. Har heller ikke lagt på ny topplakk på tre dager.
Så nå lurer jeg på om jeg skal prøve en av de nye lakkene mine i kveld ;-)
Veldig bra at de har holdt så lenge da :)
 
Ja, jeg lurte på hvor denne tok veien. :p

Lakkert neglene igår og idag. ;) Måtte ta én hånd i slengen, hehe.
Vis vedlegget 128131

Det stod dark grey, men ser mer ut som svart metallic. ;) Lurte på å ha på noe annet for å dekorere, men ikke sikker på hva enda
Skjønte ikke med en gang hvor den ble av jeg heller ;-)

På vita har de sånne "diamanter" og spnn som jeg pynter med. Koster ikke skjorta heller. ;-)
Hadde vært fint med noe "bling" tror jeg ;-)
 
Da har jeg lagt to lag med opi farge. Den dekker godt, tørker fort, men synes kanskje børsten til essie er hakket bedre. Synes jeg søler mer utafor neglene med denne. Men nydelige farger da :-D
1438122683076.jpg

Uvant med helt "rene" negler uten mønster på :p
 
På vita har de forresten 20% avslag på nailsinc sin lakk for clubmedlemmer ut neste uke ;-)

Vær sikker på at jeg skal kjøpe noen da vi kommer hjem fra ferie ;-)
 
Hei! Innom fra ferie :-D

Noen som har prøvd seg på lakking da?

Etter nesten ei uke (6 dager) med samme neglelakk merker jeg nå at den begynner å glippe litt i kantene, men den sitter fortsatt på uten at det synes. Har heller ikke lagt på ny topplakk på tre dager.
Så nå lurer jeg på om jeg skal prøve en av de nye lakkene mine i kveld ;-)
Lakket negler en kveld, formiddagen etter var det begynt å flasse av et par steder, når kvelden kom var det så stygt at jeg bare måtte fjerne det.. Et lag klar lakk, to tynne lag essie, overlakk. Jeg er ikke overbevist enda for å si det sånn :p
 
Lakket negler en kveld, formiddagen etter var det begynt å flasse av et par steder, når kvelden kom var det så stygt at jeg bare måtte fjerne det.. Et lag klar lakk, to tynne lag essie, overlakk. Jeg er ikke overbevist enda for å si det sånn :p
Merkelig... Hva gjorde du før du lakket?

Og hvilken type klar lakk? Baselakk?
 
Jukset og brukte topplakken unders også. Men den er jo for p gjøre det ekstra holdbart, så det kan jo ikke være SÅ feil? Brukte neglelakkfjerner først også
Nja, baselakken skal beskytte neglen og gi selve lakken bedre feste.
Topplakken skal gi holdbarhet, men er i tillegg glattere og blankere og jeg ser for meg at det er vanskelig for farge å sitte godt.
Men jeg vet ikke.
Men jeg vet at baselakken og topplakken til essie er litt forskjellige.

Rart at mitt sitter så lenge når ditt ikke gjør det...
 
Back
Topp