Dere som er opptatt av neglelakk!

Sykt dårlig neglelakk som flasset veldig fort. :p Det var en neglelakk fra HM. Skal kjøpe mer av essie og over-og underlakk. Får se hva jeg får tid til før dåp på søndag. ;)
Jeg er medlem i en neglelakk -gruppe på face. Norske negler heter den. Der er de veldig fornøyd med nyeste kolleksjonen fra H&M, så mulig jeg sjekker ut den en gang ;-)
 
ImageUploadedByBV Forum1438801157.159193.jpg

Klarer ikke å bli komfortabel med farger og mønster på hendene jeg, gøy å legge og så må det bort:p
Det enkle er det beste for meg :)
 
Bare et par timer når jeg tok bilde :p satser på at jeg kan "flekke over" med hvitt og overlakk etterhvert, skal oppdatere på hvordan den holder seg nå:)
Ja blir spennende :)
Og hvis du vil være litt spenstig så kan du bruke Apple mint istedet for hvit på tuppen også ;-)
Hadde blitt kult ;-)
 
Ja var mye fint der ;-)
Den lyserosa var nesten helt blank da, så vet ikke om jeg kommer til å bruke den så mye men. Har en gjennomsiktig til som jeg knapt bruker.... Men men ;-)

Og fått meg svart også, så nå er jeg berget til jeg trenger en ny hvit :p
 
Ja var mye fint der ;-)
Den lyserosa var nesten helt blank da, så vet ikke om jeg kommer til å bruke den så mye men. Har en gjennomsiktig til som jeg knapt bruker.... Men men ;-)

Og fått meg svart også, så nå er jeg berget til jeg trenger en ny hvit :p

Jeg har kjøpt meg en grå fra essie, men har ikke fått prøvd den enda.

Og så tror jeg at jeg må investere i base og top coat.
 
Jeg har kjøpt meg en grå fra essie, men har ikke fått prøvd den enda.

Og så tror jeg at jeg må investere i base og top coat.
Ja base og toppcoaten er et must!
Er du medlem på vita? Der har de tilbud på nailsinc lakk ut uka. Topplakken der er veldig god. Har kjøpt meg baselakken også men ikke fått prøvd den.

Har ikke fått prøvd alle enda, blir spennende å prøve sand Tropez, den tror jeg blir veldig fin som base til mønster ;-)
 
Kveldens eksperiment.
Jeg kom over en lakk i Danmark fra saffron. Den er magnetisk, og man skal legge på et tykt lag lakk og så føre en magnet over for å lage mønster.

Vet ikke helt om jeg gjør noe galt eller ikke, men jeg får iallefall ikke sånne mønster som på pakka :p

1438983716774.jpg
1438983739372.jpg
1438983754362.jpg

Men fargen er fin og den tørker fort ;-)
 
Kveldens negler.
Prøvd meg på gradering igjen, ble greit fornøyd med denne.
Fargene passet godt sammen.

Brukt essie "lilacism" som bunnfarge, og sammen med den brukte jeg essie "play date " i Graderingen. Ett strøk essie "pure pearlfection" som glitrer litt over der før nailsinc topplakk til slutt.
 
Back
Topp