Dere som er opptatt av neglelakk!

Den rosa heter cute as a button og den blå heter bikini so teeny.
Men får ikke dette helt til. :( Fargene blir tynne og grumsete pluss at det blir litt vannblærer på neglene.
ImageUploadedByBV Forum1439498357.018723.jpg
 
Den rosa heter cute as a button og den blå heter bikini so teeny.
Men får ikke dette helt til. :( Fargene blir tynne og grumsete pluss at det blir litt vannblærer på neglene.
Vis vedlegget 130717
Vannblærene har noe med vinkelen du legger neglen på vannet å gjøre. Prøv å endre litt.

Hvor mange dråper lakk tok du av hver farge? På svake farger kan du ta feks to dråper av samme farge.

Og så kan det få frem en dypere farge hvis du tar feks ett lag helt hvit lakk over baselakken men før watermarblingen.

Og så må du huske å tørke av den pinnen du lager mønster med ofte. Jeg tørker etter hver andre gang den er nedi lakken.

Men absolutt mye bedre enn det jeg gjorde mine første ganger ;-)
 
Vannblærene har noe med vinkelen du legger neglen på vannet å gjøre. Prøv å endre litt.

Hvor mange dråper lakk tok du av hver farge? På svake farger kan du ta feks to dråper av samme farge.

Og så kan det få frem en dypere farge hvis du tar feks ett lag helt hvit lakk over baselakken men før watermarblingen.

Og så må du huske å tørke av den pinnen du lager mønster med ofte. Jeg tørker etter hver andre gang den er nedi lakken.

Men absolutt mye bedre enn det jeg gjorde mine første ganger ;-)

Prøvde å gjøre som hun på youtube, jeg... :p Får prøve meg litt fram. ;)

Jeg dryppet én-to ganger med samme farge med de to fargene annenhver gang. Første tre-fire dråpene gled liksom helt ut og blandet seg med vannet, så fortsatt å dryppe til jeg fikk litt sterkere farge.

Gjør som det og rengjør nålen ca annenhver gang.
 
Prøvde å gjøre som hun på youtube, jeg... :p Får prøve meg litt fram. ;)

Jeg dryppet én-to ganger med samme farge med de to fargene annenhver gang. Første tre-fire dråpene gled liksom helt ut og blandet seg med vannet, så fortsatt å dryppe til jeg fikk litt sterkere farge.

Gjør som det og rengjør nålen ca annenhver gang.
Ja øvelse gjør mester ;-)
Kan hjelpe med en lys farge under lakken altså.
Så skinner ikke neglen gjennom marblingen
 
Ja øvelse gjør mester ;-)
Kan hjelpe med en lys farge under lakken altså.
Så skinner ikke neglen gjennom marblingen

Får prøve det. :)

Et spørsmål: kjøpte sånn overlakk, men det virker motsatt på lakken! Hva gjør jeg feil? Ventet jeg ikke lenge nok til det tørket? Lakken ble skarpt av veldig lett.
 
Får prøve det. :)

Et spørsmål: kjøpte sånn overlakk, men det virker motsatt på lakken! Hva gjør jeg feil? Ventet jeg ikke lenge nok til det tørket? Lakken ble skarpt av veldig lett.
Hvilken overlakk kjøpte du?

Jeg pleier å vente 5-10 min før jeg tar det på, synes water marblingen trenger å tørke litt mer.
 
Kjøpte essie sin.
Rapid dry, stod det. Prøvde den på en negl jeg lakket dager siden.
Etter litt googling ser det jo ut til at vi har den samme. Aldri hatt problem med at den drar ut/av lakken.

Skulle ikke vært noe problem når du hadde hatt på lakken fra før. Jeg påfører jo ofte nytt lag med topplakk for å bevare lakken lenger.
 
Etter litt googling ser det jo ut til at vi har den samme. Aldri hatt problem med at den drar ut/av lakken.

Skulle ikke vært noe problem når du hadde hatt på lakken fra før. Jeg påfører jo ofte nytt lag med topplakk for å bevare lakken lenger.

Prøvde igjen ikveld og da gikk det bra. ;) Tror jeg var litt for raskt til å ta på neglen.
 
Etter litt googling ser det jo ut til at vi har den samme. Aldri hatt problem med at den drar ut/av lakken.

Skulle ikke vært noe problem når du hadde hatt på lakken fra før. Jeg påfører jo ofte nytt lag med topplakk for å bevare lakken lenger.

Prøvde igjen ikveld og da gikk det bra. ;) Tror jeg var litt for raskt til å ta på neglen.
 
ImageUploadedByBV Forum1439545390.143441.jpg
ImageUploadedByBV Forum1439545409.226676.jpg

Fikset litt. Tror jeg må kjøpe inn en hvit for å ha som grunnlag, ja. ;)

Noen som kan anbefale bomullpads som ikke loer? Jeg klikker snart. :p
 
Så fint :-D
Lagde du på nytt?

Ja hvit er et must ;-)
Min er snart tom :-o
Når man kommer ca halveis i flaska er det vanskelig å få ut mer pga børsten ikke går helt nedi..

Ja, jeg gjorde nytt på de fleste neglene. ;)

Får kjøpe en hvit når jeg kan. ;)

Ja, de to fargene jeg har brukt er snart bare halvparten igjen i. :p
 
Datteren min på tre år så jo neglene mine og ville jo så klart også ha. Aldri i livet. :p Klarer såvidt å lage på meg selv. :p
 
Back
Topp