Dere som er opptatt av neglelakk!

En tråd i 'Klær, sko, mote, velvære, hudpleie og kosmetikk' startet av Klatremus Lillemann, 18 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Maki me happy
    Mini av apres chic, sølvglitter
    Mini av sugar dady, den er jo nesten usynlg
    Mini av mint candy Apple, mulig mellomste får den
    Mini av glow your own way, glitter sak
    Mini strong base
    Russian roulette, den røde jeg har på ibdag
    Og mini good as gone, neglelakk fjerner

I tillegg en liten julepynt, et hårstrikk og noen klistremerker til neglene

Skal være 8 full size, 10 mini og 6 "andre gaver"

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

IMG_20191211_114739.jpg

Her er russian roulette før "opprydding" rundt neglene.

Som jeg forøvrig ikke får helt til å gjøre heller. Tips mottas med takk. Ta det med en gang kanskje? Før det tørket?

3. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg digger mint candy Apple :D
    Ellers klarer jeg ikke de for meg de andre. Kanskje noen nye farger også? Som jeg da altså ikke har.

Høres ut som en flott kalender for å fylle opp litt. Jeg har jo allerede godt over 30 stk :p

Men jeg finner ikke gel-topcoaten min... Vet jeg tok den og en farge med meg ett sted i vår, muligens før bryllupet vi var i, og nå aner jeg ikke hvor det er...

4. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg hadde jo ingen essie før, så jeg aner ikke.

Kan Google hver enkelt og se masse bilder av dem om du er nysgjerrig
    Men ja. Kjekt å starte samlingen sånn i alle fall.
    . Bestilt en top coat fra ebay, men tror jeg gikk for good to go, selv om jeg har tenkt at jeg ville ha den gel top coaten. Husker ikke helt. Vet jo ikke helt hva son kommer heller da. Men topcoat bruker jeg jo opp fortere enn lakker siden jeg varierer i farger men har bare 2 topcoat og legger nytt lag hver eller annenhver dag av det.

5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

En ny verden for meg.
    Neglepleie

Dagens kalender innehold neglebåndsolje?

Jeg dytter av og til litt på neglebåndet med en annen negl. Og der stopper min pleie egentlig.

Hva gjør dere? Og olje? Når? I forhold til neglelakk?

6. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Jeg pleier å smøre inn neglebåndene med en spesiell neglebåndsfjerner-sak og la det virke en stund før jeg dytter neglebåndene. Da må jeg som regel også klippe de av, for de fliser seg eller stikker opp. Har en sånn greie jeg bruker, men som jeg ikke vet hva heter.

Så smører jeg olje på til slutt og masserer inn.

7. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Men olje og neglelakk harmonerer ikke? Du kan jo ikke legge lakk på oljete negler?

8. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Nei, det må tørke ordentlig. Jeg pleier å legge lakken dagen etter. Men når neglene er lakket, og det er tørt, så kan du bruke olje hver kveld. Det går helt fint :)

9. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Takk for svar.

Må gjøre noe med neglene til eldste datter også. De fliser seg lag for lag liksom. Jeg har satt henne til å smøre med mandelolje pr nå, så får vi finne noe bedre etterhvert.

10. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene Februarbarna 2020

Er en grunn for at rød er eksamensneglakk på neglakademiet For oss, men er ikke lett å legge, og kommer man nedi så er det vanskelig å få bort. Men ja må tas før det tørker, lag en spiss pinne med teposefilter uten på et par ganger og dypp det i neglakkfjerner så skal du få vekk det uønskede som kommer rundt. Og om du tar på top coat så kan du vaske henda og ha på krem da kan de hende du kan skrape litt av det som er på huden, men ha rød og sort er de som ikke er lette på det området.

Del denne siden