Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Harefrøken
Ja.. vi har hatt en liggende de siste fire åra, men har vi fylt den ut? [:o] Har ingen god grunn for å ikke ha gjort det.
ORIGINAL: *Mama*
Nei har ikke det.. Egentlig aldri tenkt på det.. Hadde det vist seg at han ble drittsekk i det vi skulle gå fra hverandre så vil jeg i grunnen ikke ha noe som vi har delt.[:'(][:D] Annet en barna selvfølgelig! Men vi har en muntlig kontrakt om at vi skal alltid forbli gode venner og bo i bnærheten av hverandrefor barna sin del.
ORIGINAL: Dollface™
Jeg vil veldig gjerne ha det når jeg og darlingen flytter sammen - ikke fordi jeg eier så veldig mye, men som en slags trygghet for meg og ungen min.. han syns ikke det var spesielt nødvendig.. men så eier han både bil og leilighet da.. og det meste andre også..
Men scrappestæsjet er MITT.. [8D][8D]
Nei har ikke det.. Egentlig aldri tenkt på det.. Hadde det vist seg at han ble drittsekk i det vi skulle gå fra hverandre så vil jeg i grunnen ikke ha noe som vi har delt.[:'(][:D] Annet en barna selvfølgelig! Men vi har en muntlig kontrakt om at vi skal alltid forbli gode venner og bo i bnærheten av hverandrefor barna sin del.
så økonomisk trygghet for deg og barna er uvesentlig hvis dere går fra hverandre eller en av dere dør?
så økonomisk trygghet for deg og barna er uvesentlig hvis dere går fra hverandre eller en av dere dør?
uhhhh.. Går det på det også? Trodde det gikk automaisk når man eide sammen jeg.. [8|][&:] Men vis vi går fra hverandre så står jo vi 50/50 om huset vi eier, står i kjøpskontrakten og lånet vi har sammen i banken. Jeg eier alle kjøretøy og møbler er jo ikea som gir vekk..[:D]
Eller burde jeg skrive ut en slik kontrakt?[8|][:D] Nå gjorde du meg usikker her![:D]
ORIGINAL: Lillemor82
men nå er det en mnd til vi gifter oss akkurat i dag.. sååå.. nå gidder jeg ikke rett og slett.. antar at han ikke dumper meg før det[8D]
hihi.. nei det håper jeg virkelig ikke [:D]