Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lois Lane
Vi har ikke samboerkontrakt, men vi har gjensidig testamente + at vi har forsikret hverandre (jeg har forsikret sambo i mitt navn og omvendt) Men nå har vi jo hus i lag da, så det blir litt annerledes enn dere, der det er han som har leilighet?
Vi burde hatt samboerkontrakt, men det har liksom aldri blitt noe av, og nå gifter vi oss om noen mnd, så da gidder vi ikke stresse med det[8D]
Men jeg vil absolutt anbefale det!!
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: Lois Lane
Vi har ikke samboerkontrakt, men vi har gjensidig testamente + at vi har forsikret hverandre (jeg har forsikret sambo i mitt navn og omvendt) Men nå har vi jo hus i lag da, så det blir litt annerledes enn dere, der det er han som har leilighet?
Vi burde hatt samboerkontrakt, men det har liksom aldri blitt noe av, og nå gifter vi oss om noen mnd, så da gidder vi ikke stresse med det[8D]
Men jeg vil absolutt anbefale det!!
jepp.. han som eier leilighet og bil, men vi skal spare ganske mange penger i mnd, så greit å ha en avtale på hvordan det skal fordeles i tilfelle det skjer noe...
ORIGINAL: Dollface™
har dere samboerkontrakt??
Evt hvorfor har du IKKE det?