Dere har fått ett skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang :)

Hei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...
 
Hei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...
Det er egentlig ganske aktivt på begge sider, men er vel kanskje noe mer bilder på det skjulte forumet :) er bare å skravle i vei, så skal du se at tilgangen går seg til nesten av seg selv ;)
 
Hei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...

Jeg skjønner ikke poenget med det jeg heller. Hele det inn-gruppe/Ut-gruppe konseptet gjør meg faktisk ganske irritert, noe som i sin tur gjør at jeg bruker mindre tid her inne. Kanskje like greit. Hvis man først er interessert nok i sånne forum til å melde seg inn, skjønner jeg ikke hva som er poenget med å skrive masse tull for å bevise noe mer.
 
Jeg kjenner at det er lettere for meg å være mer personlig i et forum med en viss kontroll på hvem som har tilgang. Jeg vet ikke helt om man kan lese her uten å registrere seg, men registrering er enkelt. Jeg har bare delt nyheten med to personer enda, og kommer nok ikke til å "annonsere" det for hele Facebook mm senere heller. Jeg kunne kanskje tenke meg å dele bilder, spørsmål, bekymringer, frustrasjoner osv med dere, som jeg ikke ønsker at moren min, sjefen min, eventuelle bekjente på andre BV-forum, eventuelle galninger der ute, skal kunne finne fram til. Jeg skulle ønske at det var andre måter å regulere tilgang på enn en måned og 50 innlegg, men skjønner at det ikke er så lett.
 
No
Jeg kjenner at det er lettere for meg å være mer personlig i et forum med en viss kontroll på hvem som har tilgang. Jeg vet ikke helt om man kan lese her uten å registrere seg, men registrering er enkelt. Jeg har bare delt nyheten med to personer enda, og kommer nok ikke til å "annonsere" det for hele Facebook mm senere heller. Jeg kunne kanskje tenke meg å dele bilder, spørsmål, bekymringer, frustrasjoner osv med dere, som jeg ikke ønsker at moren min, sjefen min, eventuelle bekjente på andre BV-forum, eventuelle galninger der ute, skal kunne finne fram til. Jeg skulle ønske at det var andre måter å regulere tilgang på enn en måned og 50 innlegg, men skjønner at det ikke er så lett.

Men du har jo fortsatt ikke kontroll på hvem som leser innleggene dine. Kanskje sjefen din har postet 50 innlegg og er medlem hun også, og du har hvertfall ikke kontroll på gærninger... Jeg går ut i fra at jeg er anonym her? Jeg skjønner hvertfall ikke hvem noen her er eller hvordan jeg skal finne ut av det, og jeg er ikke så veldig interessert i det heller. Tror jo ikke det er så mange andre grunner til at noen er registrert her annet enn at de er i samme situasjon som meg selv - altså de er gravide og har interesse for alt som har med graviditet å gjøre. Hvis noen vil svare på spørsmål jeg lurer på spiller det ingen rolle for meg om det er noen som har postet 50 innlegg tidligere eller ikke. Får egentlig følelsen av at dette "hemmelige forumet" er til for at tjenesten ønsker økt aktivitet/interesse fra brukerne, og ikke noe annet, noe som gjør tjenesten irriterende og lite brukervennlig i mine øyne.
 
Har fortsatt ikke fått tilgang. Alita skrev den lå til godkjenning hos Tamara. Har forsøkt å logge av og så på igjen...
 
Jeg fikk det ikke til.
Vet ikke om du har sett på kriteriene på 1siden av denne posten? Kan være derfor - evt hvis det var PM til Alita, så må du trykke på ikonet hennes og sende egen post/starte samtale ;)
 
Vet ikke om du har sett på kriteriene på 1siden av denne posten? Kan være derfor - evt hvis det var PM til Alita, så må du trykke på ikonet hennes og sende egen post/starte samtale ;)


takk :) Ja så kriteriene.. tror de skal være innenfor, men det avgjør hun sikkert uansett :)fikk til å sende fra pc på vegg hennes ihvertfall :)
 
Hvordan sender man pm til alita. Finner hun ikke noe sted
 
Back
Topp