Det var Iza, er nå Alita ^-^Er det Iza eller Alita? Dette ble forvirrende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var Iza, er nå Alita ^-^Er det Iza eller Alita? Dette ble forvirrende
Det er egentlig ganske aktivt på begge sider, men er vel kanskje noe mer bilder på det skjulte forumet er bare å skravle i vei, så skal du se at tilgangen går seg til nesten av seg selvHei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...
Hei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...
Jeg kjenner at det er lettere for meg å være mer personlig i et forum med en viss kontroll på hvem som har tilgang. Jeg vet ikke helt om man kan lese her uten å registrere seg, men registrering er enkelt. Jeg har bare delt nyheten med to personer enda, og kommer nok ikke til å "annonsere" det for hele Facebook mm senere heller. Jeg kunne kanskje tenke meg å dele bilder, spørsmål, bekymringer, frustrasjoner osv med dere, som jeg ikke ønsker at moren min, sjefen min, eventuelle bekjente på andre BV-forum, eventuelle galninger der ute, skal kunne finne fram til. Jeg skulle ønske at det var andre måter å regulere tilgang på enn en måned og 50 innlegg, men skjønner at det ikke er så lett.
Det var Iza, er nå Alita ^-^
Fortsatt Alita? Får ikke svar, så ble usikker på om det var rett.
Har fortsatt ikke fått tilgang. Alita skrev den lå til godkjenning hos Tamara. Har forsøkt å logge av og så på igjen...
Har du sendt PM til Alita?Hei! Har fortsatt ikke fått tilgang? Noen grunn til det?
Jeg fikk det ikke til.Kan jeg få tilgang?
Vet ikke om du har sett på kriteriene på 1siden av denne posten? Kan være derfor - evt hvis det var PM til Alita, så må du trykke på ikonet hennes og sende egen post/starte samtaleJeg fikk det ikke til.
Vet ikke om du har sett på kriteriene på 1siden av denne posten? Kan være derfor - evt hvis det var PM til Alita, så må du trykke på ikonet hennes og sende egen post/starte samtale