Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du blitt godkjent?Dette er litt rotete. Skal nå være medlem, men hvor ser jeg gruppen i appen?
Gikk fort med meg hvertfallHvor lang tid tar det før man blir godkjent da??
Jooda men det må sikkert klaffe for både iza9 og tamaraHmmm..... vil ikke ha med meg da :/
Det står inne på forumet st du har tilgang er du sikker på at du ikke har forumet under våre dagbøker helt øverst her?Hmmm..... vil ikke ha med meg da :/
Jeg har appen å hos meg kom det med engang. Kansje prøve å oppdatere eller noe sånnt?Jeg får det heller ikke opp, mulig det har med bruk av app å gjøre eller så kanskje det ikke er ordnet for meg enda. Fikk beskjed om at det skulle være i orden ihvertfall
Jeg har appen å hos meg kom det med engang. Kansje prøve å oppdatere eller noe sånnt?
Håper det gårFår prøve det kanskje ja takk for tips
Så rart da :/ for står jo virkelig at du har tilgang. Har du en pc du kan prøve å gå inn med å se ?Hjalp ikke :/
Står det om jeg har tilgang? Fikk beskjed om at jeg skulle få det men kommer ikke opp noe her heller..håper det kommer snart da
Du står å derStår det om jeg har tilgang? Fikk beskjed om at jeg skulle få det men kommer ikke opp noe her heller..