Det var Iza, er nå Alita ^-^Er det Iza eller Alita? Dette ble forvirrende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var Iza, er nå Alita ^-^Er det Iza eller Alita? Dette ble forvirrende![]()
Det er egentlig ganske aktivt på begge sider, men er vel kanskje noe mer bilder på det skjulte forumetHei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...
Hei, jeg er helt ny her. Er det mest aktivitet i åpent eller skjult forum for tiden? Er det nødvendig at jeg forsøker å bombe forumet med innlegg for å få tilgang til skjult forum? Har kommet igang litt sent (tror jeg skal skrive mer om det et annet sted) - ser veldig fram til å ha noen å snakke med...
Jeg kjenner at det er lettere for meg å være mer personlig i et forum med en viss kontroll på hvem som har tilgang. Jeg vet ikke helt om man kan lese her uten å registrere seg, men registrering er enkelt. Jeg har bare delt nyheten med to personer enda, og kommer nok ikke til å "annonsere" det for hele Facebook mm senere heller. Jeg kunne kanskje tenke meg å dele bilder, spørsmål, bekymringer, frustrasjoner osv med dere, som jeg ikke ønsker at moren min, sjefen min, eventuelle bekjente på andre BV-forum, eventuelle galninger der ute, skal kunne finne fram til. Jeg skulle ønske at det var andre måter å regulere tilgang på enn en måned og 50 innlegg, men skjønner at det ikke er så lett.
Det var Iza, er nå Alita ^-^
Fortsatt Alita? Får ikke svar, så ble usikker på om det var rett.![]()
Har fortsatt ikke fått tilgang. Alita skrev den lå til godkjenning hos Tamara. Har forsøkt å logge av og så på igjen...
Har du sendt PM til Alita?Hei! Har fortsatt ikke fått tilgang? Noen grunn til det?![]()
Jeg fikk det ikke til.Kan jeg få tilgang?
Vet ikke om du har sett på kriteriene på 1siden av denne posten? Kan være derfor - evt hvis det var PM til Alita, så må du trykke på ikonet hennes og sende egen post/starte samtaleJeg fikk det ikke til.
Vet ikke om du har sett på kriteriene på 1siden av denne posten? Kan være derfor - evt hvis det var PM til Alita, så må du trykke på ikonet hennes og sende egen post/starte samtale![]()