Dere gravide som har fått litt mage

12 uker i dag og har hatt synlig kul fra morgen til kveld fra uke 9:)
Men det her er min nr 3, så magen kommer uansett raskere.. det er jo bare oppdytta innvoller og luft hvis jeg tenker bokstavelig:p
Litt større på kvelden enn morran.
Men nok til at de rundt meg kommenterer at de ser en tydelig liten babykul:p

Hehe....har det likt som deg!! Igår sa mannen"er det baby mage nå eller er det bare mat" hehe... måtte faktisk le litt da. Men siden dette er nr.3 og det er bare litt over 1,5 år siden forrige fødsel regner jeg med at magen siger litt raskere utover denne gang;-)
 
Blir større utover kvelden, mye luft :p
 
Har litt mage fra før, så vanskelig å se/kjenne synes jeg :)
 
Jeg kjenner at jeg er så misunnelig på alle dere som allerede merker noe! Som overvektig er det nok lenge til jeg får noe utpreget gravidmage, om jeg får noe i det hele tatt!! Babymager er så flotte <3
 
Jeg kjenner at jeg er så misunnelig på alle dere som allerede merker noe! Som overvektig er det nok lenge til jeg får noe utpreget gravidmage, om jeg får noe i det hele tatt!! Babymager er så flotte <3

Jeg er også overvektig, men jeg er helt hard fra navelen og ned!
 
Jeg har fått tydelig babymage som synes hele døgnet, men jeg er fortsatt litt oppblåst om kvelden og derfor litt større da. Det er ikke lett å skjule graviditeten lenger, det handler jo også om at ullgensertiden er over og de tynne sommergenserne er funnet frem.
Er uke 12+5, tredjegangs gravid.
 
Er 12+5 (første barnet) å har begynt å få mage:) På morgenen stikker magen ut helt nederst. Men med en gang jeg spiser noe så eser hele magen ut på en måte.

I dag var svigermor innom på jobb. Hun lente seg inntil meg og kviskret "Nå begynner du å få litt mage":p Så tror det viser greit allerede.
 
Magen min er definitivt mest babymage om morgenen-sikkert fordi blæra er sprengfull og presser på, hehe. Når jeg begynner å spise kommer oppblåstheten og jeg ser bare tjukk ut [emoji23] er 14+2, og dette er tredje barnet og for å være ærlig hadde jeg trodd magen skulle være større nå. Jaja, den popper nok ut raskt nok uansett [emoji6]
 
dba3183547283ad34ade76a079ab3d3f.jpg


Bump i dag tidlig. Lå flatt i senga og full blære. Så gøy Hihi [emoji173]️ 14 uker i dag [emoji173]️
 
Nr 2 her, og har fått litt mage 14+2 i dag. Synes faktisk den er størst om morgenen. Kanskje fordi det kommer på mer fett i løpet av dagen, på en måte. Og da føler jeg meg mer oppblåst, mens kulen om morgenen på en måte er den "ekte" magen kun pga graviditeten.

Dårlig forklaring :p

Føler akkurat det samme som deg [emoji28]
 
Har ikke våknet opp til sånn mage før selv om jeg har voknet med full blære i flere uker, full blære her også så er gøy å se at det er noe som skjer[emoji7] 11+1 idag, følte det var litt tidlig i forhold til andre? + at jeg er førstegangs[emoji85]

0af9fdc806d140da7bbc7f05299bb4b6.jpg
 
Så gøy å se dere som har fått mage allerede!! Jeg er 15 uker og har enda ikke fått noe særlig mage. Kun på kveldstid! Flere?
 
Så gøy å se dere som har fått mage allerede!! Jeg er 15 uker og har enda ikke fått noe særlig mage. Kun på kveldstid! Flere?

Her er det mage hele tiden nå [emoji7] 2. Gangs gravid å merker at alt er løsere enn sist [emoji23] Magen kom utrolig mye raskere enn forventet!
 
Så gøy å se dere som har fått mage allerede!! Jeg er 15 uker og har enda ikke fått noe særlig mage. Kun på kveldstid! Flere?

Jeg har heller ikke spesielt synlig mage ennå, 13+3 i dag :) Barnet ligger ganske langt nede så har nok noe med det å gjøre!
 
Så gøy å se dere som har fått mage allerede!! Jeg er 15 uker og har enda ikke fått noe særlig mage. Kun på kveldstid! Flere?
Jeg har kun mage på kveldstid og er 13+1. Ikke antydning til mage på morgen og dagtid. Håper den kommer snart da men :)
 
Back
Topp