Dere gravide som har fått litt mage

easkirana

Flørter med forumet
Opplever dere lenge at magen er virker mindre om morgenen enn utover dagen/kvelden? ;)
Er selv 13/14 uker nå og magen holder ennå på å variere i størrelse :)
 
Jeg er 13 uker nå og har enda ingen gravid mage. Men eser ut av oppblåsthet om ettermiddag, særlig etter lunsj på jobb [emoji16][emoji28]
 
Mest luft her sikkert, men på kvelden ser jeg gravid ut.. er 11+2 idag
 
12 uker i dag og har hatt synlig kul fra morgen til kveld fra uke 9:)
Men det her er min nr 3, så magen kommer uansett raskere.. det er jo bare oppdytta innvoller og luft hvis jeg tenker bokstavelig:p
Litt større på kvelden enn morran.
Men nok til at de rundt meg kommenterer at de ser en tydelig liten babykul:p
 
Er 11+4. Har kul hele døgnet, men ikke så stor på morgenen. Den begynner å vokse rundt lunsjtider, og er størst om kvelden.
 
Dette er min nr 2 :) sist gang fikk jeg ikke synlig kul før eg var nærmere 20 uker [emoji14] så uansett mer enn før, men spennende å se hvordan det er for andre også :)
 
Tredje gang jeg er kommet så langt og nå er det definitivt en heldagskul! Ikke så mye baby enda, mest innvoller og tarmer, men det tenker vi ikke på [emoji23]
 
Ja synes også det er morsomt å se hvor forskjell det er fra person til person når det kommer til dette også :D
 
Mage hele dagen :) magen er blitt "lengre" hehe, ikke bare mage nederst som jeg har hatt i utgangspunktet. Er 13 uker i dag
 
12 uker i dag og har hatt synlig kul fra morgen til kveld fra uke 9:)
Men det her er min nr 3, så magen kommer uansett raskere.. det er jo bare oppdytta innvoller og luft hvis jeg tenker bokstavelig:p
Litt større på kvelden enn morran.
Men nok til at de rundt meg kommenterer at de ser en tydelig liten babykul:p

Nr. 3 her også og jeg ble virkelig overrasket på hvor fort magen skjøt fart![emoji85]
Foreløpig er det bare magen etter de to første som har blitt skubbet litt utover, så gleder meg til det blir en markert babymage av det hele[emoji7]
 
Nr 2 her, og har fått litt mage 14+2 i dag. Synes faktisk den er størst om morgenen. Kanskje fordi det kommer på mer fett i løpet av dagen, på en måte. Og da føler jeg meg mer oppblåst, mens kulen om morgenen på en måte er den "ekte" magen kun pga graviditeten.

Dårlig forklaring :p
 
12 uker nr tre, har fått mage. Føler meg stor, men er nok ikke det. Med nr to fikk eg ikke noen mage før uke 20! :)
 
Back
Topp