Dere gravide som har fått litt mage

Jeg har heller ikke spesielt synlig mage ennå, 13+3 i dag :) Barnet ligger ganske langt nede så har nok noe med det å gjøre!

Jeg hadde heller ingen mage forrige uke når jeg var 13 uker. Og poff så kom den på søndag når jeg var 14+0 :) men husk på at det er forskjell på alle graviditeter, men plutselig er din der :-D
 
Jeg hadde heller ingen mage forrige uke når jeg var 13 uker. Og poff så kom den på søndag når jeg var 14+0 :) men husk på at det er forskjell på alle graviditeter, men plutselig er din der :-D

Gleder meg :D Akkurat nå ser det bare ut som at jeg har spist litt mye middag..
 
Magen begynner å bli meget tydelig! "Heldigvis" har jeg litt ekstra som henger på fra forrige gang, så er ikke blitt "avslørt" enda. Uke 13 i dag [emoji4]
 
Ja, jeg har syntes at magen har virket mindre om morgenen en stund, men nå ser det endelig ut som om den lille kulen begynner å bli stabil, selv om den ikke er så synlig ennå :) Er 15+2 :)
 
Jeg ble avslørt av gamle sjefen til typen i går. Ser på magen og spørr "ja har det blitt noen barn på dere hjemme? Eller fortsatt bare hunden". Og jeg "Du så det ja!! [emoji15]"

Han "javisst. Men kunne ikke spørre rett ut, det ville jo vært frekt. Kunne bare være du hadde lagt på deg" [emoji23][emoji23][emoji23][emoji15]
 
9d603ce49182504ab0c5bd62e9aea26b.jpg


Har ikke lyst å stå opp om morgenen når jeg våkner opp til dette [emoji173]️
 
Jeg ble avslørt av gamle sjefen til typen i går. Ser på magen og spørr "ja har det blitt noen barn på dere hjemme? Eller fortsatt bare hunden". Og jeg "Du så det ja!! [emoji15]"

Han "javisst. Men kunne ikke spørre rett ut, det ville jo vært frekt. Kunne bare være du hadde lagt på deg" [emoji23][emoji23][emoji23][emoji15]

Hærlig måte å spørre på da :p
Fin liten bulk du har! Har så lyst til å ligge og kikke jeg også om morran, men både jeg og vesla må opp på do så det blir sjeldent tid til å ligge og kikke lenge :p
 
Hærlig måte å spørre på da [emoji14]
Fin liten bulk du har! Har så lyst til å ligge og kikke jeg også om morran, men både jeg og vesla må opp på do så det blir sjeldent tid til å ligge og kikke lenge :p
Hehe ja. Han har visst om historien vår før at vi mistet med MA for 1 1/2 år siden så han har nok bare ventet på til neste gang vi kommer å forteller vi skal ha barn [emoji56]

Hvor langt er du da? Har du også bulk om morgenen? [emoji3]
 
Har ikke våknet opp til sånn mage før selv om jeg har voknet med full blære i flere uker, full blære her også så er gøy å se at det er noe som skjer[emoji7] 11+1 idag, følte det var litt tidlig i forhold til andre? + at jeg er førstegangs[emoji85]

0af9fdc806d140da7bbc7f05299bb4b6.jpg
Akkurat samme mage har jeg :D førstegangs her å :) veldig koselig da, men vi får nok mage fort :D !!!hihi
12+0 i dag :)
 

Vedlegg

  • IMG_1696.JPG
    IMG_1696.JPG
    182,1 KB · Visninger: 73
Hehe ja. Han har visst om historien vår før at vi mistet med MA for 1 1/2 år siden så han har nok bare ventet på til neste gang vi kommer å forteller vi skal ha barn [emoji56]

Hvor langt er du da? Har du også bulk om morgenen? [emoji3]

14+1. Hatt bulk om morgenen i litt over en uke nå tror jeg! =) Hvor langt er du?
 
Uææ, magen min krymper?! Er helt flat om morgenen men eser ut i løpet av dagen heldigvis... Blir helt stresset av at den er mindre nå (15+3)enn når jeg var 13 uker...skal sies at jeg nå har lagt på meg nesten 6 kg (!) og det kan hende at magen skjuler seg litt fordi jeg har mer polstring enn før jeg ble gravid (var tynn, ikke så tynn nå men det gjør ikke noe!) :)
 
Hvordan får man sletta kommentarer [emoji15] var meninga å endre den som allerede var men kom ny [emoji28]
 
Back
Topp