Dere gravide som har fått litt mage

Hæli da [emoji1] jeg er 16+4 og andregangs, også fått mage [emoji85]

91958cd5298a6306676a1d42127e9b82.jpg

Lever i store baggy klær hver gang vi er ute blant folk, ink familie. Er ikke klar for å fortelle det enda. Vil vente til etter sykehusbesøket om et par uker, for er livredd noe skal gå galt igjen [emoji27]
 
Lever i store baggy klær hver gang vi er ute blant folk, ink familie. Er ikke klar for å fortelle det enda. Vil vente til etter sykehusbesøket om et par uker, for er livredd noe skal gå galt igjen [emoji27]

Det går bra denne gangen! [emoji173]️[emoji173]️
Har stor løs genser på meg jeg og [emoji28] så er det skjørt ute, tvert jeg er hjemme er joggebuksa fremme [emoji23] dongeri passer ikke lengre :/
 
Det går bra denne gangen! [emoji173]️[emoji173]️
Har stor løs genser på meg jeg og [emoji28] så er det skjørt ute, tvert jeg er hjemme er joggebuksa fremme [emoji23] dongeri passer ikke lengre :/

Går mye i joggeklær hjemme her også [emoji85] men hjemme kan jeg lett ha på en stram topp og er ikke bekymra for at magen skal vise [emoji7]
Så nå skal jeg starte rote gjennom skap og sekker etter antrekk for dagen [emoji23][emoji23]( er midt i flytting)
 
Går mye i joggeklær hjemme her også [emoji85] men hjemme kan jeg lett ha på en stram topp og er ikke bekymra for at magen skal vise [emoji7]
Så nå skal jeg starte rote gjennom skap og sekker etter antrekk for dagen [emoji23][emoji23]( er midt i flytting)

Oo, hvor flytter dere? [emoji1] Vi flytter iløpet av juni [emoji12]

Ja, jeg hadde en drøm om at bunaden skulle passe..[emoji849] jeg brukte den for 3 uker siden i dåp, men når jeg prøvde den igjen igår fikk jeg ikke lukka den over magen [emoji33][emoji23]

Gratulerer med dagen! [emoji173]️[emoji1189][emoji322]
 
Oo, hvor flytter dere? [emoji1] Vi flytter iløpet av juni [emoji12]

Ja, jeg hadde en drøm om at bunaden skulle passe..[emoji849] jeg brukte den for 3 uker siden i dåp, men når jeg prøvde den igjen igår fikk jeg ikke lukka den over magen [emoji33][emoji23]

Gratulerer med dagen! [emoji173]️[emoji1189][emoji322]

Jeg flytter inn til min kjære i haugesund :)
 
2 gangs gravid å foreløbig ingen typisk gravidmage [emoji14] ser bare mye tykkere ut enn før.. [emoji14] 1 gang fikk æ ikke mage før æ va ca 5 måna på vei [emoji14] men gleder mæ over å kjenne liv hver dag nu. 17+1 i dag. Så regner med når magen kommer skikkelig så sees det nok veldig godt sånn helt plutselig. :) forrige gang kom den over natta [emoji14] skulle i konfirmasjon å hadde valgt kjole å alt.. heldigvis gikk den på.. den bare fremheva magen litt mer enn æ hadde planlagt [emoji14]
 
Back
Topp