Den store vogn jakta

Samme farge som oss jo!! Nydelig:D Skulle egentlig vente på alt sammen, men så fikk jeg for meg at tenk om det er noe galt som gjør at vi må reklamere. Føler alltid vi har sånn uflaks :angelic: så da bestemte vi oss for å få selve vogna først og se om alt er som det skal :hilarious:
Vi bestilte også indigo blue, men fra den lille barnebutikken. En helt nydelig vogn, vi fikk alt på døra for noen uker siden, vi er så fornøyd! :love017 står fortsatt i esker så den holder seg støvfri og fin til sommeren (evt til jeg ikke klarer å la den være mer). :hilarious:
 
Last edited:
Jeg tror det blir...
  • Britax smile 2 til lillebror (har fra før)
  • Babyjogger City Elite til storebror - kjøpe brukt
  • Babyjogger City Mini GT Double (søsken-/tvillingvogn) - kjøpe brukt
  • Emmaljunga Nitro City, gammel, slitt, kjøpt billig og brukt, til sovevogn i barnehagen (har fra før)
  • Babyzen Yoyo reisetrille (har fra før)
Vurderer sykkelvogn, men det kan vente til vår 2021. Og må se på om vi trenger en ekstra reisetrille, det blir isåfall Babyjogger City Tour 2 tror jeg.

Storebror trives greit i vogn, og siden jeg har en kjip rygg å ta hensyn til, så tenker jeg det blir greit å ha den søskenvogna. Kan ikke forestille meg noe mer stress enn en 2-åring som løper av sted mens man selv må passe på vogna. :nailbiting:
 
Back
Topp