Den store vogn jakta

Her er vår :)
Henta den 10+2, da den var på salg og har sauer inne i vogna.
Helt perfekt for en dyreelsker som meg. Den bare ropte på meg da jeg fant den.

Emmaljunga Edge.
 

Vedlegg

  • Vogna.JPG
    Vogna.JPG
    25,8 KB · Visninger: 48
Jeg har vurdert britex. Noen som har erfaringer med den?
 
Jeg har vurdert britex. Noen som har erfaringer med den?
Britax som merke generelt har jeg vært fornøyd med siden nr1 og 2 var små :) Nå venter vi nr4 og har stor deilig (97cm innvendig liggemål) vogn fra Emmaljunga.
Vi var på Babybanden da de skulle stenge og selge ut - så på vogn til å ta med i bilen og falt pladask for Britax B-Motion 4 Plus! nydelig rett og slett! har hørt mye bra og Smile også.
Vi kjøpte den ikke siden det egentlig ikke hastet :p var igjen en uke senere innom butikken med gamle tante og hun kjøpte den til lillesøster! 40% rabatt var digg! :)
 
Britax som merke generelt har jeg vært fornøyd med siden nr1 og 2 var små :) Nå venter vi nr4 og har stor deilig (97cm innvendig liggemål) vogn fra Emmaljunga.
Vi var på Babybanden da de skulle stenge og selge ut - så på vogn til å ta med i bilen og falt pladask for Britax B-Motion 4 Plus! nydelig rett og slett! har hørt mye bra og Smile også.
Vi kjøpte den ikke siden det egentlig ikke hastet :p var igjen en uke senere innom butikken med gamle tante og hun kjøpte den til lillesøster! 40% rabatt var digg! :)

Takk for innspill:happy:. Da føler jeg meg litt tryggere. 40 % kan jeg se for meg var digg ja:joyful:
 
Er det noen som har erfaring med Yngri Ymer? Vi har ikke det største vognbudsjettet og Barnas Hus har salg på den. Men jeg finner ingen tester/anmeldelser på nett!
 
Det er en stor gruppe for barnevogner (navnet er det) på Facebook, der har de mye peiling på mange vogner. Hvis ingen her inne har erfaring tenkte jeg.
Jeg har ingen erfaring dessverre.
 
Har kjøpt bugaboo fox 2 til kommende lillebror :Heartblue hos oss falt det på ergonomisk sittedel, god solskjerming, passe høyde, syns den er fin å se på, tar liten plass i bilen, lett å løfte, enkel å trille.

B14A82D5-30D2-473B-A2BB-6CE0C6CB9463.jpeg
 
Vi har kjøpt Britax smile 3, usett:D likte den bedre og bedre etter å ha sett på den på mett og har hørt veldig mye bra om den fra bekjente. Skulle egentlig ha fox, men så ble det denne istedet. Gleder meg til den kommer i posten:D
 
Er det noen som har erfaring med Yngri Ymer? Vi har ikke det største vognbudsjettet og Barnas Hus har salg på den. Men jeg finner ingen tester/anmeldelser på nett!
Det er barnas hus sitt eget billigmerke, og kom nettopp som vogn - så jeg tror ikke så veldig mange har fått prøvd den enda. Kan bare anbefale deg å reise og prøve den i butikken for å se. Man blir somregel fornøyd med den vogna man har - frem til man prøver noe bedre..
 
Den er så fin :woot:
Ja :rolleyes: skulle egentlig kjøpe fox, men de hadde den bare i blå med grått understell o_O de kunne heller ikke bestille grå fordi det var for kort tid til fox 2 kom :shifty: men angrer ikke på at jeg ventet :D:D:D
 
Vi har kjøpt Britax smile 3, usett:D likte den bedre og bedre etter å ha sett på den på mett og har hørt veldig mye bra om den fra bekjente. Skulle egentlig ha fox, men så ble det denne istedet. Gleder meg til den kommer i posten:D
Det har vi også gjort :D
Usett og uprøvd!
 
Ja :rolleyes: skulle egentlig kjøpe fox, men de hadde den bare i blå med grått understell o_O de kunne heller ikke bestille grå fordi det var for kort tid til fox 2 kom :shifty: men angrer ikke på at jeg ventet :D:D:D
Jeg ville vente pga forbedringene. Klarte ikke å få meg til å bestille fox før jeg i det minste hadde sett fox2! Angrer ikke. Og jeg ville ha grå og det var uaktuelt med annet enn svart understell :rolleyes:
 
Det har vi også gjort :D
Usett og uprøvd!
Haha, godt vi er flere :woot: glede meg sånn til den kommer. Bagen var det ventetid på så den kommer ikke før i juni da, bestilte på mimmis. Men jeg får selve vogna i egen pakke før den tid og håper det ikke er lenge til!!
 
Haha, godt vi er flere :woot: glede meg sånn til den kommer. Bagen var det ventetid på så den kommer ikke før i juni da, bestilte på mimmis. Men jeg får selve vogna i egen pakke før den tid og håper det ikke er lenge til!!
Vi bestilte også på mimmis, indigo Blue :) og får ikke bagen før i juni. Vi får alt når den kommer. Du må si hva du syns når du får selve vogna!
 
Vi bestilte også på mimmis, indigo Blue :) og får ikke bagen før i juni. Vi får alt når den kommer. Du må si hva du syns når du får selve vogna!
Samme farge som oss jo!! Nydelig:D Skulle egentlig vente på alt sammen, men så fikk jeg for meg at tenk om det er noe galt som gjør at vi må reklamere. Føler alltid vi har sånn uflaks :angelic: så da bestemte vi oss for å få selve vogna først og se om alt er som det skal :hilarious:
 
Back
Topp