Den store vogn jakta

Er det noen av dere som vet om man kan prøve vognen også litt utenfor butikken? Da tenker jeg på å prøve å slå den sammen i bilen, og teste den litt ute?kanskje til og med prøve den i heisen i leiligheten.. :)
 
Er det noen av dere som vet om man kan prøve vognen også litt utenfor butikken? Da tenker jeg på å prøve å slå den sammen i bilen, og teste den litt ute?kanskje til og med prøve den i heisen i leiligheten.. :)

Hadde spurt i butikken, vi fikk prøve vår forrige vogn med ut i bilen osv uten problem. Ikke hjem da, men det var ikke i tankene våre, kanskje hadde jeg tenkt mer på det om vi også hadde heis og ikke hus :happy:
 
Hadde spurt i butikken, vi fikk prøve vår forrige vogn med ut i bilen osv uten problem. Ikke hjem da, men det var ikke i tankene våre, kanskje hadde jeg tenkt mer på det om vi også hadde heis og ikke hus :happy:
Ja! Heh men så bra. Greit å ha prøvd den i bilen:smug:
 
  • Liker
Reactions: c94
Hadde emmaljunga mondial duo deluxe med min forrige gutt og elsket vognen, men den ble litt for stor og tung for min del.

Nå har jeg veldig lyst på stokke trailz, men er usikker på om den er like stor og tung som emmaljunga. Noen som vet?
Stokke trailz veier ca 15 kilo med både ligge og sittedel. Den Emmaljunga jeg sjekket vekt på nå, veier over 17 kilo med sittedel:) Det står alltid vekt på produktinformasjon, så kan være greit å sjekke litt:happy:
 
Vi har STOR Emmaljungavogn og det har aldri vært noe vektproblem! :) lufthjul har fungert helt super her
 
Jeg kommer til å kjøpe brukt, og vurderer en vogn på Finn som heter Roan Marita. Noen som har erfaring med denne? Den ser veldig solid og god ut syns jeg :love2
 
Vi har emmaljunga super nitro fra mini på 2,5 som vi hadde planer om å bruke, men siden det kommer to må vi ha en annen.
Har sett litt på bugaboo donkey, vil helst ha de ved siden av hverandre, og muligheten til å ha sittedelene vendt mot meg. Bonus er at vognen ikke er så veldig stor sammenlagt. Har ikke prøvd den enda, så vet ikke om den passer oss
 
Vi skal kjøpe Britax Smile 3:) testvinner. Søsteren min har kjøpt denne, fantastisk vogn. I tillegg elsker jeg sportsdelen. Den kan legges helt flat og fotstøtte rett ut :)
 
Vi har også Emmaljunga Mondial de luxe etter storesøster, og har vært veldig fornøyd med denne.
Ja den er sykt tung, men utrolig god på skogsveier og ulendt terreng. Føler meg veldig trygg med den vognen, skal mye til for at den tipper over.
 
Vi endte med og kjøpe emmaljunga nxt90 i helga. Vi har knøttlite bagasjerom, så noe større vogn får vi ikke plass til. Har ikke prøvd den noe annet enn på gulvet hjemme og på butikken. Men håper vi blir fornøyde :happy:
 
Jeg kommer til å kjøpe brukt, og vurderer en vogn på Finn som heter Roan Marita. Noen som har erfaring med denne? Den ser veldig solid og god ut syns jeg :love2

Oj, den var skikkelig fin! Og er enig i at den så veldig solid ut. Fikk veldig lyst på en slik selv :happy:
 
Vi skal kjøpe vogn på Finn, så vurderer flere merker. Har hatt Simo og Emmaljunga, men synes de tar er for store og tunge ifm bilkjøring. Synes dog at Emmaljunga fungerte kjempebra på snøføre. Og så var det så greit at man kunne dra kalesjen langt fram så babyen ikke fikk sol i ansiktet. Ei fin og romslig vogn.

Er det noen som har erfaring med Bugaboo Buffalo ?:anyone
 
Vi skal kjøpe vogn på Finn, så vurderer flere merker. Har hatt Simo og Emmaljunga, men synes de tar er for store og tunge ifm bilkjøring. Synes dog at Emmaljunga fungerte kjempebra på snøføre. Og så var det så greit at man kunne dra kalesjen langt fram så babyen ikke fikk sol i ansiktet. Ei fin og romslig vogn.

Er det noen som har erfaring med Bugaboo Buffalo ?:anyone
Ikke buffalo, men blir nok fox på oss
 
Her blir det Britax smile 3 :happy: Best i test, og både jeg og mannen falt helt for denne. Perfekt for oss!
 
Vi har emmaljunga edge etter storebror, og er veldig fornøyd med den - spesielt bagdelen/babydelen likte vi godt:) Valgte svingbare hjul så det var veldig lett å navigere rundt.
Men som flere andre her kommenterer så er de store emmaljungavognene ganske tunge. Sittedelen synes jeg var enda tyngre enn bagdelen + at barnet vokser seg større og tyngre. Vi bor på et sted med nesten bare bakker, så sliter litt i alle oppoverbakkene med den vogna nå når han er snart 2 år. Endte med at vi kjøpte en babyjogger city elite i tillegg som vi bruker til å gå tur med:)
 
Vi skal kjøpe vogn på Finn, så vurderer flere merker. Har hatt Simo og Emmaljunga, men synes de tar er for store og tunge ifm bilkjøring. Synes dog at Emmaljunga fungerte kjempebra på snøføre. Og så var det så greit at man kunne dra kalesjen langt fram så babyen ikke fikk sol i ansiktet. Ei fin og romslig vogn.

Er det noen som har erfaring med Bugaboo Buffalo ?:anyone
Har bugaboo buffalo til 2-åringen vår. Vi stod mellom buffalo og fox da fox kom akkurat når vi skulle kjøpe vogn, men endte med buffalo fordi sportsdelen er større, fremhjulene er større og selve vogna er noe høyere enn fox. Vi hadde sikkert blitt superfornøyde med fox hvis vi hadde endt på den. Vi kjøpte en brukt buffalo fra 2015, vi har brukt vogna hver dag i to år, og den ser fortsatt strøken ut, ingenting er slitt utenom underkurven som er blitt litt solbleket. Jeg bestiller ny underkurv på kjopbarnevogn.no før lillebror kommer. Elsker den gode kalesjen på bugaboo sine vogner :)
 
Her blir det Britax smile 3 :happy: Best i test, og både jeg og mannen falt helt for denne. Perfekt for oss!
Denne vurderer vi også :) nå bare venter jeg til oul er overstått, først da tør jeg kjøpe de store tingene som vogn!
 
Denne vurderer vi også :) nå bare venter jeg til oul er overstått, først da tør jeg kjøpe de store tingene som vogn!
Den var himla god å styre, og veldig lett :) Prøvde emmaljunga nxt90 først, men den var utrolig tung! Ja, vi venter vi også, bare noen uker igjen til oul :love017
 
Jeg gikk bananas etter OUL i dag og kjøpte vogn :angelic: Ble Uppababy Vista som jeg har sett på en stund. Den er god å kjøre, kompatibel med flere typer bilseter og kan brukes som søskenvogn :happy:
 
Back
Topp