Den store husmortråden

Ryddet skrivebordet og tatt ut/satt inn i oppvaskmaskinen. Ble helt skutt og fikk lettere hodepine så tror det blir sofaen resten av kvelden. Håper hodepina gir seg for jeg er livredd for å få svangerskapsforgiftning...[emoji37]
 
Har ryddet og vasket kjøkken
Laget middag
Renset kattesanden
Vasket en maskin med tøy
Puttet klesvasken i tørketrommelen
Vært og handlet nye sko til mellomste og overtrekksbukse til eldste
Ca 200 ammerunder - and more to come
 
Har begynt på det store prosjektet « rydde, sortere, gi bort å kaste klær» har fått tømt 3 kasser, som nå har blitt til 1 :)

Vaska stuegulv

Skifta på sengene

Sendt minnie ( robotstøvsuger, eldste fikk gi henne navn :p) på jakt etter hybelkaniner :p

Har også vært på shopping :)
 
Vasket 4 maskiner klær, bakt brød, handlet, vasket bad, fått støvsugd noen rom og jobbet 2 timer.
 
Shopping fungerer vel som en husmorsyssel? :smiley-angelic006
I dag har det i hvert fall vært den o store bestillingsdagen, tydeligvis!

- bestilt masse nye klær til gutta (de har helt seriøst vokst en halvmeter i sommer!), litt til frøkna og to gensere til mamma
- sendt en bestilling til ikea (og ikke ordnet retur av de feilbestilte, fordi gjøken på kundeservice sa stikk motsatt av det hun forrige jeg snakket med sa... )
- lagt ut feilbestilte ikea-skap til salgs på Facebook
- bestilt smokker (2 typer i 2 størrelser av de mellomste brukte er bestilt i dag. Det blir forsøk nr 6-10 :p)
- bestilt garn
- Og sendt inn navn på frøkna. :)

Og så vasket klær, puttet vasken i tørketrommelen, lagt på plass håndklær og kluter som ble vasket i går, tatt ut av oppvaskmaskinen, renset oppvaskmaskin og kaffetrakter, laget middag og andre sånne ting, men shopping er gøyere. :D
 
Shopping fungerer vel som en husmorsyssel? :smiley-angelic006
I dag har det i hvert fall vært den o store bestillingsdagen, tydeligvis!

- bestilt masse nye klær til gutta (de har helt seriøst vokst en halvmeter i sommer!), litt til frøkna og to gensere til mamma
- sendt en bestilling til ikea (og ikke ordnet retur av de feilbestilte, fordi gjøken på kundeservice sa stikk motsatt av det hun forrige jeg snakket med sa... )
- lagt ut feilbestilte ikea-skap til salgs på Facebook
- bestilt smokker (2 typer i 2 størrelser av de mellomste brukte er bestilt i dag. Det blir forsøk nr 6-10 :p)
- bestilt garn
- Og sendt inn navn på frøkna. :)

Og så vasket klær, puttet vasken i tørketrommelen, lagt på plass håndklær og kluter som ble vasket i går, tatt ut av oppvaskmaskinen, renset oppvaskmaskin og kaffetrakter, laget middag og andre sånne ting, men shopping er gøyere. :D

Shopping? Definitivt!

Effektiv dag du.
 
Her har jeg nå overlevd siden mandag med 4 unger inkl nyfødt, skolestart og start av fritidsaktiviter, så her har jeg egentlig hatt nok med å komme gjennom uka. heldigvis kommer mannen hjem i morgen før han reiser igjen på tirsdag!
 
Føler jeg har vært tidenes husmor etter fødsel i dag med å skifte på alle senger, støvsuge hele huset, bake brownies med jentungen + venninne, handle ++. Jeg er søren så snill med både barn og X.
 
Jeg rydda delvis kjøkkenet i går. Tok koppene og fikk dem vasket. Laget middag og tømte oppvaskmaskinen. Og holdt fyr i ovnen.
Wuhu liksom.
 
Har fått shina stua, tørka støv å vaska gulv. Har dog bare flytta alt rotet ut i gangen [emoji23] går for en kraftig opprydding, så samler alt jeg ikke vet hvor jeg skal ha/skal kaste i ett rom. Så prøver jeg på ett rom hver dag. Håper på en ryddigere å enklere hverdag når jeg er ferdig :)
 
Vaska klær og hengt opp. Og satt på oppvaskmaskinen. I tillegg til trilling, barseltreff på helsestasjonen og besøk. Jeg er fornøyd.
 
Jeg har laget middag (chips og pølse. Helt enkelt)
Bytta på alle 3 sengene
Vaska 2 klesmaskiner
Satt på en tørketrommel og skal sette på en til etterpå.
Hengt opp barneklær til tørk.

Neste plan for dagen:
Vaske en maskin til
Bade eldstemann
Rydde stue og kjøkken
Finne frem søppelposer til i morgen. (Skal gå til angrep på loftet).
 
Har fått begynt på å rydde loftet i dag. Og kasta 3-4 store søppelsekker med ting. Det føltes godt :) fortsatt mye å rydde og gå igjennom der, men det hjelper :)
 
Begynner dagen rolig. Satt på en kles maskin og oppvask maskinen.
 
Føler jeg har vasket minst en maskin klær hver dag nå. Dunkene er tom maks noen timer.

Har ikke fått gjort så mye mer enn klesvask i dag. Måtte vaske både 40 og 60 i dag siden storebror sin seng måtte byttes på.
 
Føler jeg har vasket minst en maskin klær hver dag nå. Dunkene er tom maks noen timer.

Har ikke fått gjort så mye mer enn klesvask i dag. Måtte vaske både 40 og 60 i dag siden storebror sin seng måtte byttes på.

Samme her. Går ikke en dag uten klesvask o_O
 
Føler jeg har vasket minst en maskin klær hver dag nå. Dunkene er tom maks noen timer.

Har ikke fått gjort så mye mer enn klesvask i dag. Måtte vaske både 40 og 60 i dag siden storebror sin seng måtte byttes på.
Jeg husker ikke sist jeg kunne si at en av kurvene var tomme...
 
Back
Topp