Den store husmortråden

Siden denne tråden brått kom frem kan jeg jo skryte av at mini og jeg har bakt boller. :D prøvesmakt har vi også, og de ble veldig gode. :D
Og vasket litt klær og oppvask og ryddet litt og diverse som må gjøres daglig.
 
Siden denne tråden brått kom frem kan jeg jo skryte av at mini og jeg har bakt boller. :D prøvesmakt har vi også, og de ble veldig gode. :D
Og vasket litt klær og oppvask og ryddet litt og diverse som må gjøres daglig.
Regner med det blir føding nå etter bollebakingen :D
 
Jeg har begynt å virke igjen etter fødsel, til mer enn å bare være et meieri. Sånn rent huslig. Har vasket to maskiner med tøy i dag, og brettet det som var tørt. Skiftet på et par senger også. Småryddet har jeg gjort daglig, men først nå føler jeg at jeg har overskudd til å gjøre det som kreves for å holde hjulene igang. Herregud, for et berg av klær som hadde slått rot i skittentøyet nå liksom ...bare vasket små maskiner med bæsjebodyer ol. til nå. :rolleyes:
 
Her har det blitt vasket gulv og vinduer og sortert mengder av klær i helga. (Og ut fra formuleringen kommer det kanskje fram at jeg stort sett bare har vært konsulent i prosessen....:happy:)
 
Har vært tidlig ute og ryddet inn utemøbler, stablet ved og fikset opp i pallekassene for høsten/vinteren. Mannen gjorde muuuligens mesteparten av det, men jeg har støvsugd hele huset og vasket klær, så har bidratt litt :p
 
Jeg har skifter en del sengetøy, og vasket klær, så jeg har jo i grunn gjort noe jeg også.
 
Har vært tidlig ute og ryddet inn utemøbler, stablet ved og fikset opp i pallekassene for høsten/vinteren. Mannen gjorde muuuligens mesteparten av det, men jeg har støvsugd hele huset og vasket klær, så har bidratt litt :p

Der sa du noe, og jeg tenkte det samme ville være lurt å gjøre når det blir opphold igjen, men så kom jeg på at vi har bygget vinterhage før årets sesong og kan la det meste stå som det står per nå. Lykke!

Flinke dere har vært da!
 
Der sa du noe, og jeg tenkte det samme ville være lurt å gjøre når det blir opphold igjen, men så kom jeg på at vi har bygget vinterhage før årets sesong og kan la det meste stå som det står per nå. Lykke!

Flinke dere har vært da!

Vinterhage høres nydelig ut!
 
Jeg har vasket vinduer! Det satte ikke i gang noe fødsel nei :shifty: Får se om gulvvask gir bedre hell imorgen.
 
Har vasket litt klær og fylt i oppvaskmaskinen.
 
Ikke gjort en skit! Eller jo, jeg har hengt opp en liten maskin og satt på en til, som jeg har glemt å henge opp ...
Laget middag!
 
Kom på jeg virkelig har vært husmor; jeg sydde jo på plass noen remmer på knestøtten til mannen som hadde raknet. Mer husmor enn det blir man vel ikke!? :hilarious:

Teflonhjerne.
 
Laget middag.

Skal prøve å få gjort mer etter at storebror har lagt seg.
 
Varmet pølsegryte, luftet ene hunden, vasket en maskin håndklær og ammet baby.
 
Har fylt i noe i oppvaskmaskinen
Satt på tørketrommelen
Satt på en ny vaskemaskin.

Og skal legge sammen klær [emoji4]
 
Back
Topp