Den store husmortråden

Har vasket og tromlet 4 pynteputer i sofaen (bra skvist og deilige etter min gravide kropp nå i varmen) og to av putene i senga. Deilig med rene puter! [emoji7] Nå mangler det bare å vaske sommerdyna og de to siste putene.
 
Sitter og vurderer om jeg skal gjøre husarbeid eller nerde! Har et rotete skrivebord jeg helst skulle ryddet opp i, men det er jo så kjedelig! Alternativet er å lage fun facts mtp babyene og graviditetene, regne ut litt snitt og sånn, kanskje lage et regneark, det er jo kjempemoro! :hilarious: Men kanskje ikke så nyttig...
 
Har satt sammen de siste 4 spisestuestolene og spisebordet. :)
 
Ordnet stelleplass, vasket tre maskiner med klær, vasket sprinkelseng og putta oppi alt som skal der og begynt på fødebagen! Nå er jeg heldigvis så svimmel at det må chilles litt :p
 
Vasket lammeskinn, vasket bord og kjøkkenbenker, og bakt boller

Tviler på at mer blir gjort
 
Den husmorånden som var over meg har vært totalt fraværende siste uke. I dag har jeg ryddet en og en ting i gangen, med 30 minutter pause mellom hver ting. Greit nok hvis man bare skal rydde 5 ting, men hvis man har en bunke liksom... Tror jeg trenger at strøm, internett og mobilnett går ned samtidig eller noe.
 
Vasket 3 maskiner med skittentøy (vaskerommet ligger i kjelleren, og jeg har faktisk jogget opp trappa hver gang :hilarious:), vasket gulv og brettet klær :p
 
Trenger råd fra dere med erfaring :) Vasker dere nye dyner og lammeskinn? Har jo selvfølgelig vasket dynetrekka og gulpeklutene som skal ligge på/oppå :)
 
Jeg tror jeg må vaske hele huset på tirsdag hvis denne mageboeren ikke er ute [emoji51][emoji51] kanskej hu kommer ut da
 
Har begynt å fylle opp oppvaskmaskinen. Måtte ha en pause pga bekkenet.
 
Ikke så mange som gjør husmorlige ting for tiden? Måtte helt til side 5 for å finne denne tråden :hilarious:
Jeg har i hvert fall støvsugd hele huset, vasket gulvet i 1 etg, malt 2 strøk på noen lister, gredd hunden og klippet neglene hans, lagd lunsj og skal snart begynne på middagen :cool:
 
Ikke så mange som gjør husmorlige ting for tiden? Måtte helt til side 5 for å finne denne tråden :hilarious:
Jeg har i hvert fall støvsugd hele huset, vasket gulvet i 1 etg, malt 2 strøk på noen lister, gredd hunden og klippet neglene hans, lagd lunsj og skal snart begynne på middagen :cool:

Joda, vasker og tørker støv, rydder etter toåringen flere ganger for dagen, vasker klær og oppvask, bare glemmer å skrive om det :p
 
Back
Topp