Den store husmortråden

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
I disse dager hvor ting kanskje begynner å bli litt tungt pga mager som er i veien og kropper som streiker, fortjener samtlige masse skryt!

Så derfor, dette er tråden for å legge inn det man måtte ha gjort i dag av husmorsysler, og så høste masse skryt etterpå. ;)

Gode tips og triks til de av oss som ikke ble utstyrt med store mengder av husmorgenet (slik som meg selv), er også flott!
 
Idag bakar eg masse kanelknuter til besta sin 80 års dag neste helg :) Deilig med ein siste fridag heime, jobba heilt fram til fredag, så rett på hyttetur, kom heimatt igår. Godt å kunne styre denne dagen sjølv, før ei ny arbeidsveke set igang :)bag:)
 
Idag bakar eg masse kanelknuter til besta sin 80 års dag neste helg :) Deilig med ein siste fridag heime, jobba heilt fram til fredag, så rett på hyttetur, kom heimatt igår. Godt å kunne styre denne dagen sjølv, før ei ny arbeidsveke set igang :)bag:)
Så flink du er! Hjemmebakte kanelknuter er jo nydelig! :)
 
Ja! Overraskende bra, faktisk. Og så er det rart hvor mye mer gøy det er å male når man ikke gjør det før flytting/salg av bolig :D
Helt sant! Å male stua her nå som vi skal selge var ikke like morsomt som når vi begynte den jobben med oppussing før vi hadde planlagt å flytte. :p
 
Lagde egg og bacon til frokost. :)
 
Hengte opp 4 (!!) maskiner med tøy igår + brettet det som hang fra før av som ble vasket før påskeferien :p
 
Jeg har satt på en klesvask og oppvaskmaskinen. Laga frokost til meg selv og guttungen. Og vært ute med søpla.

Og enda er ikke klokka 12 og spørs hvor mye mer som kan gjøres. Bekkenet pleier å gi etter etterhvert.
 
Jeg har satt på en klesvask og oppvaskmaskinen. Laga frokost til meg selv og guttungen. Og vært ute med søpla.

Og enda er ikke klokka 12 og spørs hvor mye mer som kan gjøres. Bekkenet pleier å gi etter etterhvert.
Flinka! Da kan du innvilge deg en pause, kanskje bekkenet holder litt lengre da. :)
 
Flinka! Da kan du innvilge deg en pause, kanskje bekkenet holder litt lengre da. :)

Lov å håpe. Håper egentlig at mannen kan komme ned fra pcrommet snart. Så han kan aktivisere lillegutt.
 
Back
Topp