Den store barnevogn-tråden!

Nå har vi ombestemt oss helt igjen etter og ha vært og sett nøye på vognene! Trodde vi ville ha svinghjul men vil også ha stor bag.. Heller stor bag enn svinghjul

Tror det blir denne bare med mondial duo hjul

ImageUploadedByBV Forum1410182059.235694.jpg

♡ Februar 2015 ♡

Nå har vi ombestemt oss helt igjen etter og ha vært og sett nøye på vognene! Trodde vi ville ha svinghjul men vil også ha stor bag.. Heller stor bag enn svinghjul

Tror det blir denne bare med mondial duo hjul

Vis vedlegget 76677

♡ Februar 2015 ♡[/quote

Tenkte bare å nevne at stor bag egentlig bare er viktig når man får babyen på høsten, eller evt få et hoftebarn som må ha pute på... Vi får i februar, så da bruker vi bare stor pose i vogna i et par måneder, og i løpet av sommeren slutter babyen å bruke bagen så neste vinter bruker man uansett bare sportsdelen... Så vet du det. Små bager får også plass til en stor pose med en liten baby. Jeg har fått desemberbarn, begge har vokst ekstremt raskt og brukt str ett år når de var fire mnd, men det var god plass i liten bag med pose.

Jeg har kjøpt en vogn fra TRILLE som ligner litt på denne :) God og trille, med store hjul som blir praktisk på vinteren :) Fikk også med en ekstra, litt mindre dypbag til å ha oppi den store dypbagen så det blir lunere for babyen om vinteren :)

856020.jpg

Her falt valget på Brio Smile. Liten, lett og sittedelen kan være vendt mot den som triller. Tror vi blir fornøyde[emoji5]

Er det noen som har kjennskap til Lucky barnevogn? Så dette her på finn.no, og det er jo veldig billig, så jeg blir litt skeptisk. Prøvde å google det, men da fant jeg ikke noe særlig.

ImageUploadedByBV Forum1410978249.137100.jpg

Er sånn i tvil! Vil ha stoooor bag ;)
Og store hjul!

Må bare advare deg litt. Hadde den til førstemann! Og gjorde ikke annet enn å angre enete med at jeg ga den bort og fikk låne en annen :P den var veldig tong, vanskelig og svibge osv kan jo være de har forbredret den på 3år da ;)

Back
Topp