Den er sååå fin!! har sett på den jeg og har dere bestemt dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er sååå fin!! har sett på den jeg og har dere bestemt dere?
Nå har vi ombestemt oss helt igjen etter og ha vært og sett nøye på vognene! Trodde vi ville ha svinghjul men vil også ha stor bag.. Heller stor bag enn svinghjul
Tror det blir denne bare med mondial duo hjul
Vis vedlegget 76677
Så fin
♡ Februar 2015 ♡
Nå har vi ombestemt oss helt igjen etter og ha vært og sett nøye på vognene! Trodde vi ville ha svinghjul men vil også ha stor bag.. Heller stor bag enn svinghjul
Vis vedlegget 76677
♡ Februar 2015 ♡[/quote
Tenkte bare å nevne at stor bag egentlig bare er viktig når man får babyen på høsten, eller evt få et hoftebarn som må ha pute på... Vi får i februar, så da bruker vi bare stor pose i vogna i et par måneder, og i løpet av sommeren slutter babyen å bruke bagen så neste vinter bruker man uansett bare sportsdelen... Så vet du det. Små bager får også plass til en stor pose med en liten baby. Jeg har fått desemberbarn, begge har vokst ekstremt raskt og brukt str ett år når de var fire mnd, men det var god plass i liten bag med pose.
Vis vedlegget 76677
♡ Februar 2015 ♡
Må bare advare deg litt. Hadde den til førstemann! Og gjorde ikke annet enn å angre enete med at jeg ga den bort og fikk låne en annen den var veldig tong, vanskelig og svibge osv kan jo være de har forbredret den på 3år da