Kan jeg spørre om hvorfor? Har det med vogna som tvillingvogn å gjøre, eller som vogn generelt?
Leter etter både positive ting OG negative før vi ender opp med en eller annen vogn
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Jeg kan komme med både positive og negative sider Dette gjelder da KUN tvillingvogna, men de har vel endel fellesnevnere.
Jeg var kjempefornøyd med vogna som bagvogn, selv om bagene var noe smale (men det er de på de fleste tvillingvogner)
Jeg elsket håndbremsen, vi bodde på toppen av en bratt bakke, og hadde vinterbarn.
Jeg likte ikke sportsdelen, den kunne ikke snus. Dette var en skikkelig dealbreaker for meg. Da begynte jeg fort å irritere meg. Glidelåsene gikk meg også fort på nervene (mulig dette er byttet ut på nyere modeller)
Tenk å skulle ordne på 8 glidelåser hver gang ungene skulle legges ned! Håpløst.
Glidelåsen røyk også på den ene siden, hvor det sto en skrue montert rett ut. Vi fikk ikke reparert den da de mente at vi måtte ha "brukt vogna feil", som de så fint sa.
Kalesjene var også utrolig dårlige. De var alt for korte, og skjermet absolutt ingenting.
Ellers er vogna knakende god på all slags føre (trillekomforten altså, vogna er alt for åpen etter min mening)
Ps: synes jeg var god til å holde meg nøytral nå, enda jeg mislikte den så mye på et tidspunkt at den ble byttet ut med en vogn som var mye tyngre å dytte på.