Veit du om tfk joggster twist finnes med to svingbare hjul forran?
♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
Nei den finnes bare med et, men den er veldig god og trille
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veit du om tfk joggster twist finnes med to svingbare hjul forran?
♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
er det noe grei vogn for vinter? når det kommer snø og is
Jeg hadde bugaboo til min jente nr 2, og var kjempemisfornøyd.. Men vet andre som var veldig fornøyde. Gikk fra emmaljunga til den da, og det er jo veldig forskjellige vogner. Det jeg mislikte mest var at den var ustabil å trille (måtte holde med begge hender for å trille rett fram), helt utrolig dårlig på vinterføre (selv med vinterhjul), og regntrekket var upraktisk. I tillegg var det lite plass under i handlenettet og myggnettingen spratt fort av. Den ble solgt ganske kjapt for å si det sånnTakk for tips Jeg har tittet litt på dem, men de ser liksom ikke veldig gode ut på vinterføre/skogstur.. Vogna burde egentlig komme frem overalt også. Liker heller ikke at ryggen ikke kan bli flat. Dette er en jungel det er lett å gå seg bort i!
Jeg hadde bugaboo til min jente nr 2, og var kjempemisfornøyd.. Men vet andre som var veldig fornøyde. Gikk fra emmaljunga til den da, og det er jo veldig forskjellige vogner. Det jeg mislikte mest var at den var ustabil å trille (måtte holde med begge hender for å trille rett fram), helt utrolig dårlig på vinterføre (selv med vinterhjul), og regntrekket var upraktisk. I tillegg var det lite plass under i handlenettet og myggnettingen spratt fort av. Den ble solgt ganske kjapt for å si det sånn
Denne gang er jeg superusikker på om vi skal gå for en trehjuling eller en samme type stabil vogn som feks emmaljungaen. Vil ikke bli plaget på vinterføre igjen, men vil også ha en som er lett og hendig å ta med seg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vurderer sterkt babyjogger city elite, har lest at den skal være mer stabil på vinterføre, men det er jo en trehjuling så den er nok ikke like stabil som emmaljunga. Men den store fordelen er at den er lett å legge sammen og tar liten plass i bilen.Ja, jeg har hørt veldig mange er fornøyde, men det er nettopp dette med stabiliteten jeg tenker på... Den ser ikke veldig god ut, og vi er ikke en familie som kun kommer til å trille i byen og handlegater. Jeg vil også ha en som er god på vinterføre, men som er lett og hendig å ta ut og inn av bil! Ikke lett i det heletatt.
Jeg vurderer sterkt babyjogger city elite, har lest at den skal være mer stabil på vinterføre, men det er jo en trehjuling så den er nok ikke like stabil som emmaljunga. Men den store fordelen er at den er lett å legge sammen og tar liten plass i bilen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker du på BabyTravel Amsterdam? I så fall, ja. Den er veldig grei på vinteren. En 4 hjuling er selvfølgelig mer stabil, men om man ikke har super god plass i bil, og hvis man ikke vil løfte så tungt er dette et veldig billig og godt alternativ. Det er endel å spare på å kjøpe den på Svinesund og.
Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen.
Vi har en simo kombi etter storesøster. Utrolig god og romslig vogn som er veldig god og trille Men nå har vi fått hundebur i bilen så da blir det ikke plass til den, i tillegg er den litt stor. Det blir derfor hjemmevognen. Så nå har vi kjøpt en Tfk joggster twist. Har forelsket meg heelt i denne vognen. Like god på skogturer som i byen
Vis vedlegget 72826
Vis vedlegget 72827
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014
Ja, den virker jo fin. Trehjulinger er egentlig utelukket her. Ønsker en vogn hvor sittedelen kan være mot triller, og enda ikke sett en eneste trehjuling som kan det. Det er vel egentlig øverst på prioriteringslista mi
Hei
Blir nok å bestille TFK fra utlandet... Hvilken bag har du? Tenker å prøve multi x bag... Slik at den lille blir lengst mulig mot meg...
Er spent på hvordan den er å trille i snø
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Vi skal kjøpe multi x bagen Har foreløpig bare kjøpt selve vognen, men blir helt klart multi x. For jeg ønsker og ha babyen mot meg så lenge som mulig jeg også Broren min har samme vognen men i tvillingvogn og den var veldig lett og god og kjøre på vinter og snø, så da tenker jeg at enkelvognen er minst like lett og trille Håper jeg hvertfall hehe
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014
Jeg mener at tfk joggster med multi x bag kan brukes til barnet er 18 mnd (men er jo avhengig av str på barnet da) og multi x bag kan en bruke mot seg, og også fra seg... I min forsiktige start på å se etter vogn, er det kun den vognen, og med multi x bag (ikke den andre de har) som en kan ha babyen så lenge mot seg ..
Men er nok noen andre som kan rette meg om jeg er helt på bærtur -enda såpass fersk i vognlandet
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Vi hadde tfk til tvillingene, og det skal ikke kjøpes på nytt
Hørt veldig mange er fornøyde da, så det er nok et godt kjøp