Den store babydrømmen

CD3. Natt til i dag og i dag har det vært mye følelser. Mye følelser og mye mye tårer.
Blir 31år i dag. 31år og fremdeles ufrivillig barnløs.
Fikk en blomst av min sambo i dag. Det var veldig koselig :)
Jeg liker ikke å feire bursdagen min. Det har jeg ikke gjort på mange år.
For meg er denne dagen bare en smertefull påminnelse. Hvert år på bursdagen min, så bryter jeg sammen.
Derfor liker jeg å være alene denne dagen. Det er ikke noe jeg ønsker andre skal måtte se på. De gangene jeg har holdt følelsene inne og blitt med ut likevel, har det blitt så mye verre. Noen ganger så ille at jeg har startet med å hyperventilere og nesten svime av.
Så denne ene dagen i året, vil jeg bare være i fred. Ønsker ikke noe oppmerksomhet.
Har ikke vært på fb hele dagen eller. Orker ikke å se meldingene der inne. De er bare luft.
 
Skjønner hvordan du har det :( Blir 31 i år jeg og, og fremdeles barnløs her og, vond følelse :( Skulle jo egentlig ha 2 før fylte 30, ihvertfall 1 unge..
Gratulerer så mye med dagen, håper du klarer å få en fin dag med din kjære og ser at babydrømmen er nærmere enn den var tidligere ❤️ Snart er der vår tur og! Bursdagsklem til deg ❤️❤️
 
:Heartbigred
 
Stor klem.
håper virkelig at drømmen er oppfylt innen neste bursdag
 
Tusen takk dere!
 
Dette er første naturlige pp etter letrozol og TR er rar.
Jeg har normalt TR i 7-9 dager, Nå gav den seg på CD3. Er på CD4 i dag og bare kun litt spotting.
Føles veldig unormalt. Har heller ikke hatt menssmerter denne pp. Kun noe ubehag på CD1.
Andre som har opplevd lignende?

Min TR pleier å bestå av 7-9 dager med blødning. Spotting de siste 2 dagene.
Med grusomme smerter dag 1-4.
Så, ja. Dette er helt nytt og faktisk skremmende [emoji45][emoji45]
 
Dette er første naturlige pp etter letrozol og TR er rar.
Jeg har normalt TR i 7-9 dager, Nå gav den seg på CD3. Er på CD4 i dag og bare kun litt spotting.
Føles veldig unormalt. Har heller ikke hatt menssmerter denne pp. Kun noe ubehag på CD1.
Andre som har opplevd lignende?

Min TR pleier å bestå av 7-9 dager med blødning. Spotting de siste 2 dagene.
Med grusomme smerter dag 1-4.
Så, ja. Dette er helt nytt og faktisk skremmende [emoji45][emoji45]
Tatt graviditetstest i helga a?
 
Bare en tanke :) Hadde vært tidenes bursdagsgave om det er festeblødning og du får positiv test [emoji173]️

Tror ikke man har blødning i 3 dager og svake menssmerter hvis det er festeblødning :)
Hadde vært tidenes sjokk da [emoji33]
 
Tror ikke man har blødning i 3 dager og svake menssmerter hvis det er festeblødning :)
Hadde vært tidenes sjokk da [emoji33]
Nei, festeblødning er jo ifm at egget graver seg ned/fester seg.
Men man kan ha hormonelle blødninger som kan minne om mens omtrent på det tidspunktet.
 
Nei, festeblødning er jo ifm at egget graver seg ned/fester seg.
Men man kan ha hormonelle blødninger som kan minne om mens omtrent på det tidspunktet.

Mensen kom 1 dag for sent også, så tror det bare er ettervirkninger av letrozol egentlig .
Skal forhøre meg med GU på fredag for sikkerhetsskyld [emoji851][emoji851]
Tempen var rekordlav i dag tidlig, så graviditet er det nok ikke ☹️☹️
 
Blæh.jaja, er i det minste en plan!
 
OPPDATERING!
De ringte meg fra Hinna klinikken i dag og flyttet timen min til i morgen tidlig kl.09:00
Wooohoooo!
Håper virkelig jeg får hjelp!
 
Plutselig fikk jeg hjerte i halsen og ble kjempe nervøs her
 
Så bra! Greit å få kortet ned ventetida litt. :)
 
Lykke til. Så deilig å få flyttet den veien
 
Back
Topp