Den store babydrømmen

Sidenote:

NÅ ER DET UNDER 2 UKER TIL JEG SKAL TIL GU!!! [emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Det går fort!
Synd om telefonen legger til ekstra strek på bilde, men glemmer å fortelle det til testen
 
Last edited:
Babystøv:binkybaby:love7:Heartbigred
 
CD28 15DPO - 10 dager igjen til GU.

Lite nytt i dag også. Tempen holder seg stabil, men får kun negative tester. Da er det vel TR som kommer snart.
Jeg skal få mens om ca 3-4 dager, men da er det fremdeles en uke igjen før GU.
Er det for sent å starte utredning en uke etter TR? Må det skje første uken? Jeg håper ikke det, pga det betyr at jeg må vente en hel mnd ekstra :(
 
Kan vel kanskje ta prøvene på syklusdag 21 tenker jeg og så ta de første på neste syklus, men vet ikke hvordan de stiller seg til å dele dem over to sykluser...
 
Noen blodprøver må tas på CD1 eller CD2 (Medicus i Trondheim ville at de skulle tas på CD1). Jeg tok ikke noen blodprøver seinere i syklusen, bare de når TR kom. Da hadde jeg fått papirene på forhånd, og kunne ta blodprøvene på legekontoret lokalt. Utredningstimen hadde jeg på CD 14 tror jeg, ca ei uke etter at TR var dratt. og noen dager før EL. Var litt tilfeldig når timen ble satt opp da siden det var midt i sommerferien. Men blodprøvene ville de helst ha fra CD1 ja. CD2 og 3 gikk og bra om CD1 havna på en lørdag/søndag.

Håper i alle fall du får noe svar hos gyn, om ikke annet en plan for videre utredning.
 
Jeg har tatt blodprøver på dag 3 og dag 21 i syklus før. Når jeg tok i høst spilte det ingen rolle (var gravid akkurat da).
 
Takk for svar.
Jeg ringte inn og spurte om jeg skulle komme inn når jeg hadde CD1 for å ta blodprøver, men fikk nei.
Hu sa at jeg skulle komme når jeg hadde time og så ta det derfra.
Virker som a vil at vi skal starte helt på scratch selv om jeg har papirer på at jeg sliter med infertilitet
 
Æsj, håper det går fort og greit
 
Håper virkelig jeg også.
De venteukene er laaaaaaaaange
 
Ja. Det positive er at du er nærmere enn noensinne.
 
CD30 16DPO - 9 dager til GU.
Tempen gikk rett opp i dag, men jeg tror det er pga jeg ikke fikk sove i natt.
Jeg er så trøtt at jeg tror hodet ligger igjen på puta :p
Fikk det nye termometeret fra babyplan i går og dæven det var stort. Hadde litt problemer med å sentrere det i munnen :p
Men venner meg nok til det :)
b4b274a02877c79abacb06e6ec0044ee.png
 
CD30 16DPO - 9 dager til GU.
Tempen gikk rett opp i dag, men jeg tror det er pga jeg ikke fikk sove i natt.
Jeg er så trøtt at jeg tror hodet ligger igjen på puta :p
Fikk det nye termometeret fra babyplan i går og dæven det var stort. Hadde litt problemer med å sentrere det i munnen :p
Men venner meg nok til det :)
b4b274a02877c79abacb06e6ec0044ee.png
Har lest at man ikke skal bytte termometer, da de kan være litt forskjellige :bored:
 
Har lest at man ikke skal bytte termometer, da de kan være litt forskjellige :bored:

Det andre hadde slutta å fungere, så var å bytte eller å ikke tempe. :wideyed:
 
Back
Topp