Den positive tråden

Jeg storjubler for at jeg nå er 37+0 uker og lillebror ikke lenger regnes som prematur. Noe jeg ALDRI hadde trodd da jeg på nyttårsaften,23+2, var først runde på føden pga regelmessige kynnere. Har tilsammen vært innom fire ganger. Jeg må ha en topptrent livmor. I tillegg tålte jeg å flytte,så nå kan lillebror bare komme. Eller gjerne vente en liten uke til så jeg får hentet meg inn etter ti fridager med tvillingene;)

her har kynnerene gått litt opp i styrke igjen, samt "lyn" av menssmerter i ny å ne.. vurderer å ta tiden på kynnerene nå for å se hvodan det ligger an:) kanskje dette er starten? lov å håpe værtfall :D

Ei venninne var så snill at hun kom å klipte håret mitt idag :D har ikke fått det klipt siden oktober, så det var på høy tid :P

Oi, spennende! Hvorfor må du settes i gang?

Jeg har svangerskapsdiabetes, og verdiene begynner å bli litt høye. Pluss at jenten nærmer seg 4 kilo! Så da er det greit å bli satt i gang. Er da 5 dager til termin, og hun kommer nok ikke før etter noen dager, så blir tett oppunder termin likevel! :-)

Jeg har svangerskapsdiabetes, og verdiene begynner å bli litt høye. Pluss at jenten nærmer seg 4 kilo! Så da er det greit å bli satt i gang. Er da 5 dager til termin, og hun kommer nok ikke før etter noen dager, så blir tett oppunder termin likevel! :-)
Så bra at de har kontroll og ikke lar deg gå for lenge med høye blodsukkerverdier :-)

Back
Topp