Den positive tråden

Glad for at bekkenet ikke er så ille, selv om jeg dristet meg til å støvsuge i går ;)
Og gleder meg til å feire svigermor sin 60 årsdag i dag!!

Lammelår med fløtegratinerte poteter er ferdig om en halvtimes tid og vi får gode venner på besøk i kveld! Gleder meg! :-D

I dag er jeg himla glad det fikk bra med fireåringen min som seilte ned hele trappa på ryggen med hodet først. "Eneste" han pådro seg var et stort rødt merke som sikkert blir blått i løpet av natta. Man kjenner virkelig hvor glad man er i disse små når man blir så redd. Hurra for flaks!

I dag er jeg himla glad det fikk bra med fireåringen min som seilte ned hele trappa på ryggen med hodet først. "Eneste" han pådro seg var et stort rødt merke som sikkert blir blått i løpet av natta. Man kjenner virkelig hvor glad man er i disse små når man blir så redd. Hurra for flaks!

Huff bra at det så fint!!
Hvordan ser det ut i dag?

Dagens positive ting: jeg koser meg med vg og kaffe.. Og vi skal spise middag hos svigersøster i dag, så slipper å lage :)

Jeg oppdaget at stoff og Stil er åpen i dag (las først feil, trodde de var stengt) så jeg skal reise dit nå for å kjøpe platevatt! Holder på å lage babynest, hadde akkurat ikke fått nok vatt!

Edit: stoff og stil var stengt, dette stod ikke på Internett siden deres!
Men det endte bra likevel, panduro ble redningen :-)

Last edited:
Solen skinner og vi har gått en 5 km tur i skogen med bikkja :-D

I morgen er det jordmortime og da skal hun strippe meg!! I tillegg er det termin, så kanskje kanskje skjer det noe da :)

Back
Topp