Hørtes deilig ut!!Wohoo! Nå har mannen bestilt hotellopphold for oss to i helgen. Sååå deilig! Får håpe babyen holder seg i magen, da, hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes deilig ut!!Wohoo! Nå har mannen bestilt hotellopphold for oss to i helgen. Sååå deilig! Får håpe babyen holder seg i magen, da, hehe.
Hørtes deilig ut!!
Sol og vår ute! Og har vært og hentet Doomoo ammepute i posten i dag. Den kjennes helt fantastisk ut!! Sambo driver og pønsker på hvordan han kan få stjelt den og bruke den som pute i senga
Wohoo! Nå har mannen bestilt hotellopphold for oss to i helgen. Sååå deilig! Får håpe babyen holder seg i magen, da, hehe.
I forifjor fikk vi gavekort på Farris Bad, men har forsatt ikke fått benyttet oss av det. Deilig med en natt på hotell, men frister så lite å tusle rundt i badetøy der nå! Så får spare den til en dag vi har behov for å være litt kjærester etter vi har fått snuppaJa, jeg gleder meg. . Vi gjør jo aldri noe som kjærester, hehe. Så dette blir som ferie!
Ja det var det Må nyte sånne stunder når man kan. Her er det sol igjen i dag så har faktisk tenkt meg ut på en annen strand nå snart. Meldt regn igjen fra i morgen og da er det ikke like kjekt å gå lange turer på stranden.Det hørtes jo helt fantastisk ut.
Jubler over at jeg har bursdag idag
Jeg er 37uker på vei idag
Vært på kontroll hos jm idag og alt så fint ut
Har fått gjort litt i huset idag
Gratulerer med dagen :-D
Høres ut som en god dag! Kos deg videre!!