Den positive tråden

Har faktisk sovet i natt uten vonde kynnere (hjelper å ta det litt med ro så nå får jeg begynne å være litt strengere med meg selv) OG alt var bra med lillemor på vekstkontrollen i dag :-)

Ja, jeg gleder meg. :D. Vi gjør jo aldri noe som kjærester, hehe. Så dette blir som ferie!
I forifjor fikk vi gavekort på Farris Bad, men har forsatt ikke fått benyttet oss av det. Deilig med en natt på hotell, men frister så lite å tusle rundt i badetøy der nå! Så får spare den til en dag vi har behov for å være litt kjærester etter vi har fått snuppa :)

Det hørtes jo helt fantastisk ut. :)
Ja det var det :) Må nyte sånne stunder når man kan. Her er det sol igjen i dag så har faktisk tenkt meg ut på en annen strand nå snart. Meldt regn igjen fra i morgen og da er det ikke like kjekt å gå lange turer på stranden.

Idag jubler jeg for at jeg har passert 37 fullgåtte uker og at lillebror ikke er å anse som prematur lengre om han skulle komme nå ☺️☺️

Var hos jordmor for et par dager siden og hun mente imidlertid at han ikke kommer til å komme noe før planlagt ks den 10.da, så det er vel bare å smøre seg med tolmodighet ☺️

hatt en superkoselig time til jm :)
som forøvrig va litt *snurt* for at det va siste timen min der.. mente det var dårlig gjort at jeg flytter sånn heelt på slutten :p hihi

Har vert på fødselsforberedende kurs i dag!!
Jubler ikke så masse for det egentlig, ble veldig nervøs av det hele, men samtidig var det veldig fint å ha fått masse info :-)

Jubler over at jeg har bursdag idag :D
Jeg er 37uker på vei idag :D
Vært på kontroll hos jm idag og alt så fint ut :D
Har fått gjort litt i huset idag :D

Gratulerer med dagen klister!

Jeg er fortsatt strålende fornøyd med at jeg gikk til legen og ble sykmeldt. Må ærlig innrømme at jeg for første gang gleder meg over og trives med graviditeten :)

Energi!

Å som jeg har savnet deg!

Ryddet huset (var ikke så mye)

Musikk på full guffe og fylt oppvaskmasking og vaskemaskin! Danse Party alene!

Har vert hos fysioterapeuten i dag! Alltid godt å få litt massasje og løsne litt opp i ryggen.

Har og shoppet litt til lille frøken. Mangler bare kommode og madrass nå :-) (sikkert noen småting og, men vi får ta det litt etterhvert)

Back
Topp