Den positive tråden

Amaryllis85

Glad i forumet
Jeg merker at noen dager er ekstra negative. Dager hvor bekkenet verker, eller jeg bekymrer meg for fødselen. Eller hvor jeg rett og slett er lei av å gå hjemme (har gjort det siden januar)

Så nå må jeg finne noe positivt ved hver dag.

Dagens positive: jeg har klippet håret og føler meg skikkelig fresh :-)

Dere må gjerne skrive noe positivt og!!

Formen er faktisk bedre enn for 2 uker siden, og jeg har gått til byen og spist lunsj på kafe idag :-)

Jeg fikk en ny leilighet men den måtte oppusses, så etter lang venting - ble jeg ringt idag og fortalt at den er ferdig oppusset og jeg kan flytte inn.

Perfekt!!

Jeg er glad for at jeg har hatt to dager der jeg har klart å bevege meg litt uten aøt for store smerter i bekkenet.
Også er mannen i full gang med redebygging og endelig etter 7 mnd tømt alle flyttekassene på rommet oppe :D

Jeg fikk pakke i posten fra mamma og pappa i dag! Påskeegg med massssse smågodt i, blader, babyklær, bok, dvd til storebror, og prinsesse bursdagskort som spiller musikk (Jeg blir 32!! Haha!! :D)

Jeg fikk pakke i posten fra mamma og pappa i dag! Påskeegg med massssse smågodt i, blader, babyklær, bok, dvd til storebror, og prinsesse bursdagskort som spiller musikk (Jeg blir 32!! Haha!! :D)
Så utrolig hyggelig gjort!

Fin tråd! Kjempe viktig å fokusere på det positive.

Jeg gleder meg over endelig å ha permisjon - har nytt første dag så utrolig mye :) Og både bekken og halsbrann har faktisk vært bedre i dag :)

Dagens positive: bilen min er eu-godkjent :-D
Var heldigvis ikke så mange feil i utgangspunktet, manglet bare noen lys ;-)

Sol og vår ute! :D Og har vært og hentet Doomoo ammepute i posten i dag. Den kjennes helt fantastisk ut!! :D Sambo driver og pønsker på hvordan han kan få stjelt den og bruke den som pute i senga :p

Vært på en liten shoppingsrunde idag :-)
Fikk kjøpt meg noen cozy bukser på cubus og et par amme-topper på hm :D

Dagens positiver her er at det er sol og blå himmel og jeg har gått en times tur (vel og merke i veldig rolig tempo) på stranden med hunden :) Herlig!

Wohoo! Nå har mannen bestilt hotellopphold for oss to i helgen. :) Sååå deilig! Får håpe babyen holder seg i magen, da, hehe. ;)

Back
Topp