Den offisielle skraveltråden!

Var nesten så jeg holdt på å fly vekk inatt når jeg skulle på jobb. hadde nemlig glemt å ta på meg vektene mine nå som jeg har klippet meg. Veier jo ingenting lengre, he he he!!!
 
Runde 1 av 3 unnagjort med bursdagsfeiring :-)

Pappa, stemor og broren min var her tidligere idag:-)
 
Å, for noen dager. :/ Crazybaby har hatt 40 i feber de siste tre dagene, og i natt begynte plutselig katten å mjaue som en gal og jamre seg av smerter. Akutt irritasjon i urinveiene. Ene øyeblikket måtte jeg trøste sjuklingen og det andre øyeblikket den firbeinte. Jeg ringte vetrinærvakten midt på natten og fikk beskjed om å gi dobbel dose av smertestillende (som jeg hadde liggende her, heldigvis!). Det gjorde susen. Begge to er bedre nå. lindkva, var det koselig? :)
 
crazy: det høres ikke bra ut :-( Håper formen til de begge kommer seg :-)
det var veldig koselig, pappa og broren min bygde duplo togbane med Oliver, noe han syns var kjempegøy at de var med på :-) Oliver fikk den togbanen av pappa og stemor til jul :-)
Vi spiste lunsj, før vi spiste cupcakes jeg hadde laget :-)
 
Snart begynner selskapene ja.... Sukk!! Kjenner jeg er ikke helt DER enda, nei!!

Har to kaker på bestilling til dagen før gullet har bursdag, og leverte en kake i dag og skal levere en kake til onsdag også...

Vi får bare dele opp i mange selskaper, slik vi alltid har gjort, sukk.. Denne måneden merker (feb) merker jeg kommer til å bli kort, men sykt heftig :/
 
i dag har vi hatt en gutt som fyller 2 år i huset.. så stas altså :)
 
Det går altfor fort!!!!! Fatter ikke hvor tiden blir av!!!!!

Har en gutt som ser ut og oppfører seg som han er 3-4 år og ei jente som oppfører seg som hun er 13 år... Hjelpes!!!!!!!!!!!!
 
Enig med deg, trone...aaaalt for fort! Gud som jeg savner barseltida!
 
Jeg blir av og til supersentimental og trist og glad og rørt og og.. av å tenke på akkurat det, dagene går og man får de ikke tilbake. Ikke bli så stor så fort! Jeg lever litt i fornektelse, og kommer sikkert til å kalle han for Crazybaby i lang tid fremover. Babyen min. <3>
 


CrazyBeautiful skrev:
Jeg blir av og til supersentimental og trist og glad og rørt og og.. av å tenke på akkurat det, dagene går og man får de ikke tilbake. Ikke bli så stor så fort! Jeg lever litt i fornektelse, og kommer sikkert til å kalle han for Crazybaby i lang tid fremover. Babyen min. <3>



. Akkurat sånn har jeg det og! Fant noen babybilder på en minnepenn, her om dagen, å tårene bare trillet! Men så er jo dette en såå morsom tid og da! Nye ord og sanger hver dag hos oss, å masse kjærlighet! :D beste i verden er jo nå snuppa kommer å gir meg en klem å planter et digert suss på kinnet! :)
 
Vi har vært på Akvariet i dag. :) Han elsker apene etter han fikk en schvær apekatt av farmoren. Haiene er visst coole også. Og så ga han tutten sin til fiskene (karper som svømmer rundt med smokk i munnen), men ville ha den tilbake igjen. ;)
 
Jeg spurte om han ville gi den fra seg og han sa så fint "JA!". Han fikk en av de andre tuttene når vi kom hjem. Ikke helt klar for å gi slipp på den og kosen enda. :) Ah, det er skjønt å være våken nå (les: ironi). Inne i en veldig dårlig astmatisk periode. Maks dosering av tre meds og det virker ikke. Jeg har holdt på med han i ett i over tre timer. Ingen bhg, men heller på Barneklinikken. Bær over med pjattet mitt, men jeg er bare så lei!
 
He he he he.... Tøff på avstand han lillestore crazybaby, he he he he!!!!!

men hallo?!!?!?? Er det ingenting de kan gjøre for han??? Han har jo ikke vært annet enn syk jo!!!! :(
 
Han er det, tøff og forsiktig på en og samme gang. :D Tja, tjo, vi var hos legen i dag hvor vi har fått ny medisin blant annet. Jeg postet et innlegg om det på "febbisene" også.
 
Har vært lite på nett i dag, siden jeg har jobbet natt og er på jobb nå igjen.
Men så bra!!! Håper inderlig den nye medisinen funker da!! Herregud jeg syntes synd på den gutten altså.... Hvor mye skal en liten kropp tåle... :(
 
Back
Topp