Den offisielle skraveltråden!



Trone skrev:
Så bra det ble ett knall julebord, lindkva!! :) :) :)
Og jeg veeet jo du er gøy å drikke med!! He he he he he!!!!! :p

Han har blitt lagt inn nå, har han ikke det? Hørt noe fra han eller?



hehehehehe  

Litt sent svar herfra, men han er hjemme igjen nå.. så nå har jeg en stor å liten å passe på. Han ble dårlig etter narkosen og hadde kastet opp. Har fortsatt liten matlyst og sover veldig dårlig pga smerter.
Må ta det veldig rolig  6 uker, stingene blir tatt den 22. des. Han skal ha den ene armen i fatle dag og  natt i 4 uker, bare med et par min uten for å ikke stivne. Etter de 4 ukene skal han ha armen i fatle i 2 uker til bare om natten. Så er det sakte opptrening etter det.
 
*sukk* snuppa er fremdeles syk med spying og diarè ::(  og her kommer litt ekle details!

men det er bare om natta hun spyr! er i fin form på dagen...men har jo ekstremt løs mage! idag stod vi opp 05.50! :-O da hadde hu bajsa ut senga....åjada, selfølgelig var det MI seng, gudene vet hvor mange ganger jeg har skifta på senga siden torsdag! så det blir hjemmedag imorgen og...det var den matteprøven! helt ærlig, så skulle jeg helst ha tatt den...matte er mitt dårligste fag, må skryte litt da å si at innleveringa vi hadde i forrige uka gjorde jeg det kjempe bra på! men det får jeg masse hjelp fra en skolevenninne....på prøvene har jeg jo bare meg selv.. men men...kan jo hende jeg rekker  å få tatt den før jul!

men den magen til snuppa bekymrer meg...at det har vart så lenge! hun hadde ikke avføring i hele går, så alt kom jo imårrest da! krysser fingrene for at hun blir frisk snart!!
 
Majanne, uff, jeg føler med deg og vet hvordan det er å bekymre seg. <3 crazybaby spydde i bilen på vei hjem fra bhg på onsdag og hele kvelden og natten. torsdag og fredag var det spystopp, men han har suppebleier og spiser lite. drikker heldigvis en del. gjør din det? i går lørdag spydde han igjen. hjemmedag på oss i morgen også. god bedring til vesla!>
 


CrazyBeautiful skrev:
Majanne, uff, jeg føler med deg og vet hvordan det er å bekymre seg. <3 crazybaby spydde i bilen på vei hjem fra bhg på onsdag og hele kvelden og natten. torsdag og fredag var det spystopp, men han har suppebleier og spiser lite. drikker heldigvis en del. gjør din det? i går lørdag spydde han igjen. hjemmedag på oss i morgen også. god bedring til vesla!>


uffda...åsså verste sorten da!!
 ja, hu er flink å drikke vann og juice, har stort sett alltid vannflaska i nærheten da :)  ja, her er skikkelig suppebleier og :S bare syns det har pågått så lenge...og hun er i så fin form på dagen, det er bare om nettene hun har spydd..ikke spydd til nå *bank i bordet*...men de ska jo holdes hjemme en dag ekstra uten symptomer? oh well...får prøve å få unnagjort litt mer julevask da..hehe.. så får jeg kanskje roa meg ned litt å...er rimelig stressa om dagen :/ er såå super klar for juleferie nå altså! en uke igjen..bare denne uka igjen!!! :D

Masse god bedring til Crazybaby!
 


Trone skrev:
Liker ikke å se at det er så mange febbisbabyer som er syke!!  :( :(

it`s that time of the year :/
 


Majanne skrev:


Trone skrev:
Liker ikke å se at det er så mange febbisbabyer som er syke!!  :( :(

it`s that time of the year :/

Oliver også.. håper han er på bedringens vei nå og at han kan gå i bhg  igjen imorgen

 
Håpe alle febbis babyane som e sjuke blir frisk til julafta <3
 
Jeg takker og bukker og sier tænk ju for min del. <3 så lei av sykdom at jeg blir gal. først helvetesmnder med astma og væske i mellomøret (hvis det ikke forsvinner i løpet av januar, blir vi henvist videre mtp. .dren) etterfulgt av barnesykdommer, feber, omgangssyke og sist gang for bare noen dager siden. da havnet vi rett på barneklinikken og videre til kirurgi urologi og ul. crazybaby hovnet opp i de edle delene sine og hadde vondt. minst dobbel så stor pung. de fant ut at han har væskeansamling i testiklene. vi må følge med det, for hvis det blir verre må han legges inn og tappe det ut. masse god bedring til resten av sjuklingene!>
 
Jeg la meg kl 22 i går og er sååå straffet for det nå. Våknet kl 01 og var lysvåken og her sitter jeg da.
Ikke finner jeg fjernkontrollen og ikke har jeg noe snacks hjemme som frister. Usj!!!!!

Bagateller i forhold til alle sjuklingene, vel og merke :(
 
Syte å klage innlegg fra meg i dag:( nå har jeg vert kvalm og dårlig i over 2 uker, kansje ikkje så lenge men er dritt lei, konstant sulten og kvalm:( får ikkje kvalmestillende for legen min er på ferie:( har gått ned over7 kg, har ikkje vekt hjemme så var innomhelsestasjonen da jeg var på legesenteret for å hente sykmeld, og da viste vekte 86,6 og sist jeg veide meg for to måneder siden hoppa den mellom 92 og 93 :( helsesøstera likte ikkje dette så hun skulle ta det opp med jordmor i morgen og ringe meg... I tilleg har jeg en liten gutt som ikkje er frisk:( natt til i går spydde han to ganger å en gang på kvelden i går, spiste ingen ting i løpe av gårsdagen å bare spist ei skive i dag, sovet masse på dagen i dag har han og å det pleier han aldri lenger:( han er enda kvalm og går å brekker seg innimellom men kommer ingenting opp... Stakkar lille gutten min:( Å i tillegg til alt dette jobber sambo til 11 på kvelden jeffal 3 dager denne uka:(
 


Trone skrev:
Åh nei, nemo!! Alt dette på en gang ogs å så nærme jul!! :( :(
Det passer jo skikkelig dårlig :( :( :(
Er det ingenting som hjelper på smertene dine heller? :(



Er litt kjipt det ja:( nå spyr mannen og:( er bare jeg som ikkje har d:( guttungen er heldig is bedre.... På meg hjelper maten, men den gjor det og verre så er en ond sirkel:( men det går jo over etter hvert:) forhåpenligvis snart;) julen kunne vi godt ha utsatt en uke eller to ;)
 


nemoen skrev:


Trone skrev:
Åh nei, nemo!! Alt dette på en gang ogs å så nærme jul!! :( :(
Det passer jo skikkelig dårlig :( :( :(
Er det ingenting som hjelper på smertene dine heller? :(



Er litt kjipt det ja:( nå spyr mannen og:( er bare jeg som ikkje har d:( guttungen er heldig is bedre.... På meg hjelper maten, men den gjor det og verre så er en ond sirkel:( men det går jo over etter hvert:) forhåpenligvis snart;) julen kunne vi godt ha utsatt en uke eller to ;)


Ikke mer hos dere nå..??? Det er ikke mulig!! :( :( :(
 
God morgen, jenter! :) :) 

Nok en våkenatt her, denne gangen uten å være på jobb. Så ser ikke frem til å gå på jobb om noen timer. 

Håper dere alle får en fin dagenførdagen-dag! :) 
 
Haha...tenkte å stusse håret på snuppa :P bare få bort litt a babyhåret og sånt....kunne vel gått noe bedre da :P og kunne sikkert gått verre :P satser på at det vokser fort ut igjen :P
 


CrazyBeautiful skrev:
Det har jeg gjort også, Majanne. Nevah again.  Trøsten er, som du sier, at det vokser ut igjen.



. Hehe, kunne vært verre da :P men syns hun så litt ut som en gutt etterpå da....for luggen som gjorde det, og ene sida, forn øret :P får prøva å "style" det litt :P
 
Back
Topp