Den offisielle skraveltråden!

Takk, Tronemor. <3 nå har vi saker og ting på gang; time på kirurgisk i mars, henvisning hos spesialist, undersøkelse av lunger på røntgen og ikke minst fokus på riktig meds, så det må vel bety at det kommer seg. jobber du mye natt for tiden? :)>
 
To av tre nå. Så har natt til onsdagen igjen. Eller-- Nå er vi på tirsdagen? Er litt forvirra nå ha ha ha ha!!!
Tre netter i fra søndagen,  ha ha!!!

Så bra!!! Virker jo som opplegget er veldig bra nå da, snuppa!! Det gledet meg å høre! :) :)
 
To av tre nå. Så har natt til onsdagen igjen. Eller-- Nå er vi på tirsdagen? Er litt forvirra nå ha ha ha ha!!!
Tre netter i fra søndagen,  ha ha!!!

Så bra!!! Virker jo som opplegget er veldig bra nå da, snuppa!! Det gledet meg å høre! :) :)
 
To av tre nå. Så har natt til onsdagen igjen. Eller-- Nå er vi på tirsdagen? Er litt forvirra nå ha ha ha ha!!!
Tre netter i fra søndagen,  ha ha!!!

Så bra!!! Virker jo som opplegget er veldig bra nå da, snuppa!! Det gledet meg å høre! :) :)
 
To av tre nå. Så har natt til onsdagen igjen. Eller-- Nå er vi på tirsdagen? Er litt forvirra nå ha ha ha ha!!!
Tre netter i fra søndagen,  ha ha!!!

Så bra!!! Virker jo som opplegget er veldig bra nå da, snuppa!! Det gledet meg å høre! :) :)
 
vært på shopping og kjøpt bl. a vårsko til Oliver på 50% :-) :-)
Kjøpte også litt klær i str 98, som han skal etterhvert begynne å bruke :-)

Også fant jeg litt til leiligheten; et skilt i tre hvor det står: "always kiss me goodnight",tenkte å ha den inne på vårt soverom <3
Kjøpte også metall bokser til å ha vaskepulver i fra kremmerhuset. en til vaskepulver (hvitt) og en til vaskepulver - farget tøy.
 
Da har e som vanlig en trøblete natt. Nårti ska e lær å ikke søv så mye på dagtid??

Jeje. Gubben snorka høyt inne på soverommet, og e har rømt ut på stua.
 


Trone skrev:
Jeg vil også på kremmerhuseeeeeeeeeeeeeet!!!!!


Digger den butikken :-p
 
4.dagen hjemme fra jobb... 2 første var Oliver syk- hosting til han kastet opp et par ganger. Han ble frisk og jeg ble dårlig igår- omgangssyke.. omtrent lå hele dagen :-( Håper formen hjelper på idag.. har ikke tid til å være syk igrunn.. skal feire gullgutten våres i helga; både lørdag og søndag. svigerfamilien på lørdag og familien på mamma sin side søndag.
For 2 år siden var jeg på dag 2 frem mot fødsel :-) og imorgen fyller Oliver 2 år :-)
Tiden har gått fort!!
 
Crazy: så bra de tar dette kjapt :-D
Tror jeg skal prøve meg på jobb imorgen, har noe kortere dag siden jeg går som leder.. pluss håper jeg kan avspasere noe også, siden Oliver har bursdag :-)
 
gratulerer så mykje med dagen alle små feb gull :D:D  

korleis går det med dere mammiser her inne da? noe nytt? eller er det fullstendig tørke her inne :P ?
 
veldig stille her for tiden..

igår feiret vi bursdagen til Oliver med svigerfamilien :-) Pølser og kaker :-)
Oliver fikk mest penger i gave (slik vi ønsket) en bok og gårdsdyr :-)

Idag har vi bare vært inne.. så innmari kaldt ute! Imorgen skal jeg ha med meg Oliver på jobb, noe han syns er gøy :-D Han kommer veldig godt overens med de andre ungene og blir ikke det minste sjalu når de andre ungene vil sitte å lese bok eller sitte på fanget.
Godtar også kollegaene mine og hører på de :-)


 
rach, jeg kan dessverre ikke skryte på meg at det har skjedd så mye spennende. ;) Mye sykdom hos oss, frem og tilbake hos lege og inn og ut av Barneklinikken, så det har ikke vært tid til så mye annet. Det oppsumerte vel det siste halvåret vårt. Snart bursdagsgutt her også (28. feb), så planlegger det nå. Gleder meg masse. :)
 
Rach: Skjer litt for mye her til at jeg kan bo på forumet slik jeg gjorde før. Men er jo innom å kikker og sånn, men ser ikke ut som at det skjer så mye her uansett, he he! 
 
Gleder meg til å få denne uka unnagjort..ihvertfall jobbmessig.. til fredag skal jeg ha medarbeider samtale og så egentlig en samtale med en elev jeg har ansvar for og læreren skal være med..det kan jo bli interessant!

Til helga blir det runde 3 med bursdagsfeiringer.. først kommer våre forlovere og kusina til Oliver på lørdag og så på søndag kommer familien på mamma sin side

Gleder meg
 


Trone skrev:
Så lang signaturen din var blitt, lindkva?


jaaa.. skjønner ikke hva som er skjedd... lagde ny ticker med telling frem til 3 års dagen og så ble det masse kluss.
 
Back
Topp