Den offisielle skraveltråden!

Nope! Jeg var klar for å gå etter maten kl 21 jeg. Men presset meg selv til å være der til midnatt. Da hoppet jeg på bussen.
Tidenes dårligste og kjedeligste ever.. Rett og slett!
 
Crazybaby har fått juleklippen i dag. Han satt helt i ro. Nissesjokolade i premie (og da var han ihvertfall samarbeidsvillig ;).
 


CrazyBeautiful skrev:
Crazybaby har fått juleklippen i dag. Han satt helt i ro. Nissesjokolade i premie (og da var han ihvertfall samarbeidsvillig ;).


så flink han er da! :)
 blitt klipt før?


her har det ikke vært no hårklipp enda...hun har nettopp begynt å få litt lengde på håret så :P


såg en små gæern mann idag...jeg syns iallefall han var det! han stod sånn 3 - 5 m unna ei elgku med to kalver! :-O skumle greier...men men...jeg og pernille satt heldigvis i bilen, vi stoppa å kikka på de gjennom vinduet da, de stod å spiste :P samme elgene som var i hagen vår her om dagen :P så hver gang jeg går ut døra så må jeg kikke meg litt rundt å se om de er der :P
 


Majanne skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Crazybaby har fått juleklippen i dag. Han satt helt i ro. Nissesjokolade i premie (og da var han ihvertfall samarbeidsvillig ;).


så flink han er da! :)
 blitt klipt før?


her har det ikke vært no hårklipp enda...hun har nettopp begynt å få litt lengde på håret så :P


såg en små gæern mann idag...jeg syns iallefall han var det! han stod sånn 3 - 5 m unna ei elgku med to kalver! :-O skumle greier...men men...jeg og pernille satt heldigvis i bilen, vi stoppa å kikka på de gjennom vinduet da, de stod å spiste :P samme elgene som var i hagen vår her om dagen :P så hver gang jeg går ut døra så må jeg kikke meg litt rundt å se om de er der :P


Yup, han har vært en gang tidligere (i juli var det vel) fordi jeg skamklippet han til de grader.  Lokkene hans vokser så fort, og skulle egentlig bare bli stusset i går, men jaggu ble det mer enn planlagt. O'well. Det vokser ut igjen. Jeg liker litt lengde på håret.

OoOo! Plutselig har du en elg foran deg.
 
I kveld skal jeg til en av jentene på generelt. Og det blir kozeliiii :) :) 

Nå venter jeg på mannebeinet som skal komme hjem og han skal rett ut på trening. Så til middag blir det bare ungene og meg som skal eta litt.

I mellomtiden rydder jeg litt til jeg :) Snakkes jenter! Live is gooood! :)
 
Nåååååååh <3
Joakim er så sjøldiggar, og vil alltid sjå på bibbi på mobilen min (bibbi er baby, og babyen er han:P)

Så no har han eit bilde av seg sjøl ved sida av senga, så han vekslar mellom å rope/sutre "maaammma, maamma, MAAMMAA!!" og "bibbi, bibbi" :P

Og så er det ein del babling og sånt elles såklart :)

Han er så grådig skjønne <3 <3 <3

Ista låg vi i ein halvtime og såg på bilder og filmer av han på mobilen ;) :) Og vi storkosa oss begge to, vi ;)
 


sorciere_ skrev:
Nåååååååh <3
Joakim er så sjøldiggar, og vil alltid sjå på bibbi på mobilen min (bibbi er baby, og babyen er han:P)

Så no har han eit bilde av seg sjøl ved sida av senga, så han vekslar mellom å rope/sutre "maaammma, maamma, MAAMMAA!!" og "bibbi, bibbi" :P

Og så er det ein del babling og sånt elles såklart :)

Han er så grådig skjønne <3 <3 <3

Ista låg vi i ein halvtime og såg på bilder og filmer av han på mobilen ;) :) Og vi storkosa oss begge to, vi ;)


aaw! så søtt!! ^^
 
får ikke sove :(

ble vekt i 03 tia av snuppa...som hosta så hørtes det ut som om hun skulle spy, men gjorde ikke det :S å skalv en del gjorde hun og...skumle greier! fikk i hun masse vann, så gikk det over...pakka hu godt inn i dyna, og siden har hun ikke hosta altså!
 lurer på hva i alle verden det "anfallet" var?!  hun er litt varm i panna...så lurer på om hun kan ha feber, og at det har vært noe følger av d eller?! aaner ikke jeg...ikke målt enda...men skal gjøre det når vi står opp... hun ligger i sånn kort hel pysj (korte ermer og føtter) men hun er jo ikke kald, og hun ligger i senga mi, så der blir det jo litt ekstra varmt da.

Men i dag har det vært en del brå hoste på hu...sånn bjeff-hoste-aktig...er vel tia for det! får få i henne litt hostesaft nå på morningen :)
 nå skal jeg se film og hååpe på at søvnen tar meg snart så jeg iallefall får sovet litt mer før snuppa bestemmer seg for å våkne...
 


Trone skrev:
Oj da, majanne! Det høres jo ikke bra ut!! :/ Hvordan er formen hennes nå da?


nå er hun i fin form....prøvde seg med å skulle ta morgen 05.15 imårrest, men fikk henne til å sovne igjen, å da sov vi helt til 10.20! :-O super deilig! :D

jeg og mamma tror kanskje at hun var litt dehydrert, at det var derfor hun skalv sånn....morfar hadde gitt henne litt sylterull, å det er jo aaaalt for salt for lille kroppen!
 hun hoster litt enda, å er nå blitt ganske snørrete...men ikke like mye hoste som den natta. Så er hun kjempe flink å drikke masse vann nå :)
 
Igår var jeg på tidenes beste julebord

Først en 4 retters middag på en bedre resturant i sentrum, hvor vi hadde et eget stort rom i lokalet, så videre på rebus løp.. ble delt inn i 3 lag. Hvert lag fikk 2 konvolutter med spm og oppgaver som vi måtte gjøre- bl. a at 2 på laget MÅTTE ta en shot hver seg. Jeg var den ene på laget
Laget mitt brukte så lang tid på oppgavene at vi ble ringt opp av de andre med beskjeden om at vi hadde tapt, siden vi ikke hadde dukket opp på stedet som løsningen var.
Fremme ved der de andre var ble det drink etter drink.. jeg danset mer enn jeg satt rolig

 
Så kjekt då, Lindkva!! :) :) Er ekstra kjekt på julebord når det blir gjort litt meir enn berre ete og drikke!! :-D

 
De andre syns jeg var så morsom så de tulla og sa jeg kunne tatt meg en knert hver dag

Imorgen får vi nye vinduer i hele leiligheten og M skal opereres...
Kan ikke si jeg gleder meg til noen av delene.. det med vinduene gjør så at vi ikke kan være hjemme pga kulden som blir..
Og siden M skal opereres, så blir det mange uker som jeg må gjøre alt hjemme. Heldigvis skal svigers hjelpe til endel med levering/ henting av Oliver. Han skal også overnatte der noen netter.
 
Så bra det ble ett knall julebord, lindkva!! :) :) :)
Og jeg veeet jo du er gøy å drikke med!! He he he he he!!!!! :p

Han har blitt lagt inn nå, har han ikke det? Hørt noe fra han eller?
 
åå...jeg trodde snuppa var blitt bedre, spydde imårrest..å slete med diare idag (sorry the details) men trudde spyinga va over...væt i grei form idag...sovna i bilen på tur hjem så va bare å bær ho rett i seng...så går æ å legg mæ, å trur du ikke ho begynn å spy? :(  har hatt x antall skift på senga nu....nu ligg ho med hånduka over og under puta, å nu hååpa æ at vi kan få sov litt!
 men e så trasig når de små e syk...å spysjuka e verste sorten altså :/ har kjøpt inn potetskrua..så håpa på at det hjelp da! ska gi ho litt imårra..!

mårradagen går vel med til helgevask...blir vel å gå et mar maskina med klær å sengklær :P
 
Back
Topp