Den offisielle skraveltråden!

G'night, snupper. Nå stuper jeg kråke under dynen. Jeg har ventet på at Crazybaby skal våkne for meds (han pleier å gjøre det minimum en gang om natten, gjerne rundt midnatt + og tidlig på morgenkvisten), men det har ikke skjedd enda. Tør jeg å håpe på at han sover gjennom? Kanskje, kanskje? emoticon

 
Sava å trøtt jeg er!!!!!!!!!!!!! 3 timer søvn ettr nattevakt er ikk noe å anbefale....

Planleggingsdag i bhgn så T var hjemme frem til kl 11.30. Men jeg hørte de jo lang vei så fikk jo ikke sove hle tiden.

Og nå har jeg stått opp for jeg skal hente min bror på flyplassen om 30 minutt. Må bare vekke mini og kle han så kjører vi. Blir godt å få han hjem igjen!!! :) :) :) 
 
Her er stormen kommet..
Vinden ula i vinduan.

Tobias har fått ny rutine på legging :)
Nu legg han seg senest kl 19.00, og det e bra deilig å få rolige kvelder når han søv :)
Men så har han begynt å søv lengre om mårran også.. I forrige uke va e,sambo og Tobias heim pga gutta boys va sjuk og e måtte pleie de. Da søv e og Tobias t kl 09.30 eller 10.30 kvær dag, selv om han la seg kl 19. :)))
Oh salige lykke. Håpe han fortsett sånn. Kan gjerne tenk meg å søv lengre i helgene.
 
Åhoi', lenge siden noen har skravlet i denne tråden.

Crazybaby var skjønn i dag (eller det er han hver eneste dag, menneh, ja). Jeg tok på han uteklær, spurte om foten var helt ned i skoen, så sa han "ja! det går bra". Så ufattelig gøy når det går an å ha en dialog. Jeg elsker denne tiden. emoticon

Go'natta, snupper.
 
Go kveld i hus og heim :)

Her sett e og nerda igjen.
Må vel få ut fengern og få bestilt alle julegavene som vi skal sende og gi vekk. Resten av de som ikke får sånne gaver må e vel knot me t å få kjøpt snart og sendt avgåre..

Jepp, treig det e me!
 
Å, lucky you! Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave (ikke så sjokkerende, egentlig :), men jeg tenkte å begynne med det I neste uke. Ikke sjans til det når Crazybaby er sjukling. Barneklinikken og astmamedisin nr 3 I dag. Det er.. nok nå. Det baller bare på seg. Gleder meg til mandag, for da blir det fastlege og finne ut av veien videre.
 
Yes, it is! Stakkaren har hostet på seg ingen stemme. :/ I natt har han sovet litt bedre, så krysser fingrene for at det kanskje ikke bare er et engangstilfelle, og at det er den nye medsen som kicker inn. Hva gjør du oppe nå? Jobb?
 
Skal straks prøve meg på å lage cupcakes, denne gangen å lage smørkremen selv

 
morsomt med trass...neeei!! :P snuppa slo seg HELT vrang imårrest når vi sku i barnehagen...nekta å kle på seg osv! hyling å sparking å hiv sæ ned på golvet :P å når vi omsider kom oss til barnehagen da, så bare rusla ho inn på avdeling å gadd såvidt å kikk på mora, å sku VÆRTFALL ikke si hade :P haha...lille raringen min :P



håååpa det ligg en hentelapp i postkassa mi når æ kommer hjem! :D :D
 
Jeg har oppdaget en ting i dag, eller det visste jeg, selvfølgelig, og det er at det koster å ha dyr. 4000,- kr fattigere på et blunk. Stakkars kontoen min (den overlever, altså, menneh, likevel :).

Majanne, de får det for seg disse småttisene, men heldigvis (!) går det fort over.

 
hva skjer med kjæledyret ditt, crazy? :S

ja, de får det virkelig for seg...å hun hadde jo vært sååå blid å fornøyd i barnehagen, som vanlig :P
 
Majanne: han har doble tannsett fremme, så da må han legges i narkose for å få de fjernet. Og så er det betaling for blodprøver, smertestillende, vaksiner og konsultasjon. Lille pusen er flink, ihvertfall. Han finner seg i alt. <3
 


CrazyBeautiful skrev:
Majanne: han har doble tannsett fremme, så da må han legges i narkose for å få de fjernet. Og så er det betaling for blodprøver, smertestillende, vaksiner og konsultasjon. Lille pusen er flink, ihvertfall. Han finner seg i alt. <3

uff..dakar pusen! :/  og stakkars lommeboka di!!


 
syns det er merkelig når "venner" å¨FB, dvs folk man egentlig ikke kjenner...sriver å kommenterer statusen din, å sier ting om deg som overhodet ikke er sant :P

ei  i klassen (som er mye borte, har vel knapt nok snakka 2 ord med ho) som påstår at jeg har da F*** meg nog av aggresjon? eeh, når har jeg fremstått som en aggressiv person??? :S
 
Back
Topp