Den offisielle skraveltråden!

Jupp og tre netter til. 
Og nå er jeg ferdig med vognteppe jeg har heklet på. Dvs jeg blir ferdig med kanten i natt tenker jeg. 
Så da må jeg begynne på noe nytt på nattevaktene gitt! Lurer på hvem som skal få teppe da, he he he!! :p
 
Du ER god! Jeg kan hekle, men ikke strikke. Hjernen min kobler det ikke. Du kan lage hobbyblogg, så kan du lage på bestilling. Ikke det at du har nok å gjøre. :D Jeg har nettopp gitt meds til han som hoster seg ihjel. Natt til i dag var ganske grei. Denne her.. tja. Vi skal teste ut medsene i to uker. Hvis ikke det er bedring, kommer jeg til å banke i bordet og kreve at det skjer noe ASAP. Nå nærmer det seg november. Weyh! Jeg var faktisk på Askøy i dag. Det blir en stund til jeg drar ut dit igjen. Retningssansen min sviktet meg litt og jeg havnet langt ute i gokk.
 
Ha ha ha! no no no , ikke noe annen blogg enn kakebloggen, scrappebloggen, bryllupshjmmesiden (som er kald nå), febbloggen (som er kald frem til neste LT) og fambloggen på meg, ha ha ha!!

Hvordan gikk natten for crazybabay da? Håper så inderlig medsne funker for han nå :( 
Han har gått altfor lenge med dette her :( :( 

Jeg kan Askøy frem til hallen og legevakten,  ha ha ha ha!!!! Har aldri vært lengre enn det, da jeg ikke har hatt noe grunn for å dra lengre :P 
Ikke lenge før jeg skal dit igjen!! :) :) :)  
 
Det var da lite du har å gjøre på den fronten.

Takk, Tronemor. Han roet seg og sov til kl 08:00. Det er positivt (selv om han er et sovedyr og sover lenger enn det når han er frisk og rask :), så jeg klager ikke på det. I dag sov han over tre timer på dagtid. Det uten å hoste så mye. Litt variabelt, men vi får se an de neste dagene.

I know! Jeg går utifra at du synes det er gøy og ikke mest stress? Ellers hadde du vel ikke holdt på med det.



 
jeg begynner å skimte et lite mål her når det gjelder lavkarbo å treninga :P 3 uker siden jeg begynte på lavkarboen, å har klart å gådd ned 2 kg + gått inn i midje og hofte...wohoo! :) ikke så mye da, men det er nå en begynnelse..å jeg blir kjempe motivert av d! :D har jo enda ikke klart å gå en uke uten å spise noe med masse kjappe karbohydrater i seg da...men denne uka SKAL jeg klare d!!
 heldigvis har jeg en veileder som er kjempe flink å motivere meg..:) måtte bare dele litt glede med dere!! :D
 
M og jeg har vært hos fame og tatt kjæreste/ forlovelsesbilder idag emoticon

Har også tatt høstbilder av Oliver før fame, etter fame fikk jeg sms av forloveren min, om vi skulle ta bilder av barna. (de er kusine og fetter)
Så kledde de opp likt, bare med forskjellig farge <3 Tok masse bilder av de!
Skal forstørre det litt, så det blir julegaver til svigerfamilien vår.
 
endelig sovna snuppa!! alltid gøy når hun får sove for lenge på dagen..men men..ble jo ikke sånn alt for sent i seng da :P
 burde vel gjort litt husarbeid å forberedt lunsjen min for mårradagen...men godstolen var litt for god akkurat nå :P
 
Guuud jeg har lyst å selge denne leiligheten og kjøpe noe større sted og bo

Planen har vært slik at dette er en mellomstasjon, siden vi måtte få kjøpt noe.. bodde jo tross alt på en 1- roms bare og Oliver var nesten 1 år.
Håper denne stiger litt i verdi så vi får mulighet til å finne større plass etterhvert.. må uansett vente til vi er ferdig med oppussingen og vi har bodd her i 1 år.
 
Er jeg den eneste her inne på feb som ikke er verpesyk tro??
 


Trone skrev:
Jeg er champissyk jeg!!! :) :) Og DET vet jeg at også DU er, bellis!! :)



Jeg er veeeeldig champissyk!! Litt abstinenser kanskje også! Jeg står for champagne og du for kaker:)
 


Trone skrev:
Hva med champanjecupcakes? Høres det godt ut? :) :) :)



Namnam!! Det hørtes veldig godt ut! Sikkert best med rosèchampagne :)
 
Men nå ble jeg fristet til bake!!

Og siden M skal på kurs i morgen, blir det ingen soving etter endt nattevakt:( Så kanskje jeg og snuppa skal bake..

Og da ser selvsagt på dine oppskrifter!!
 
Men hvilken topping skal jeg bruke??

Hvit sjokoladetopping eller kremet topping?
 
Back
Topp