Det den første gynekologen så var et bitte lite fosteranlegg, og morkake.
Den andre så ingen ting. Tydeligvis har min gynekolog bedre utstyr enn de har på sykehuset.
Uansett, årsaken til mine små blødninger var ikke at det var noe galt, men at morkaken lå foran livmorhalsåpningen.
Spiren hadde død veldig tidlig denne gang også.
Den som forundrer dem var at HCG prøvene jeg tok 7+1 og 7+3, ca 2-3 uker etter at spiren døde var normale. 55.000 og 69.000.
Min vanlige gynekolog, mener at kanskje morkaken kan har fortsatt å vokse etter at spiren døde, og siden det er den som gjør at man produserer HCG, kan det være årsaken.
En ting er iallefall sikkert, jeg kommer ikke til å stole på HCG prøver igjen.
Jeg måtte også en liten tur ned til Lillestrøm i dag fordi jeg trenger nytt pass..
Gjorde det i dag siden jeg trengte noe annet å tenke på.
Tok i samme slengen en liten tur innom legekontoret for å gjøre om den legetimen jeg hadde til første svangerskapskontroll til en oppfølgningstime.
Mens jeg stod i kø foran skranken og ventet på min tur, kom legen min ut så jeg fikk tatt noen ord med henne også. Hennes første reaksjon var veldig triste øyne og "å nei, har du fått en skikkelig sykemelding?". Hun ville også at vi skulle ta en oppfølgingstime. Hun er en god lege, og jeg vet at jeg vil få god oppfølging der.
Gruer meg til i morgen, da skal jeg sette Cytotecen.
Har allerede begynt å blø endel, så dette kommer til å gå greit. De har også fungert veldig bra tidligere.