Den lange veien........

Å, nå ble jeg glad!! [:)]
 
 
Lille'n skal vokse seg stor og sterk i magen din[:)] 
Håper inderlig dere får se en liten fin spire på UL[:)][:)]
 
ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Å, nå ble jeg glad!! [:)]


Lille'n skal vokse seg stor og sterk i magen din[:)] 
Håper inderlig dere får se en liten fin spire på UL[:)][:)]
signerer denn æ[:D][:D][:D][:D][:D][:D]


Er jo umulig å få UL nå i felles ferien, uansett om jeg prøver å bruke rekvisisjonen min eller ønsker å betale for den selv [&:]
Vel, vel. HCG prøvene var jo fine, så det er ikke noe å stresse med
 
blæ, så kjedelig med denne ferien da, men sikker på lille spiren din har det bra, så håper du får ul fort etter ferien !
 
Nei, jeg har ikke vært på UL enda, men likevel.

Sitter her i min egen verden og ser på "come dine with me" på BBC, så kjenner jeg det.
Jeg husker følelsen fra jeg gikk men gutten, hadde den aldri med de jeg mistet.
Ballongen. Kjenner plutselig noe som kjennes ut som en ballong som blåses opp bak skambeinet.
Dette må være et positivt tegn oppi al denne usikkerheten.
Er 8+1 i dag
 
ORIGINAL: Eier av en gutt og ?

Nei, jeg har ikke vært på UL enda, men likevel.

Sitter her i min egen verden og ser på "come dine with me" på BBC, så kjenner jeg det.
Jeg husker følelsen fra jeg gikk men gutten, hadde den aldri med de jeg mistet.
Ballongen. Kjenner plutselig noe som kjennes ut som en ballong som blåses opp bak skambeinet.
Dette må være et positivt tegn oppi al denne usikkerheten.
Er 8+1 i dag


Jaaa!!! Det SKAL gå bra!! [:)] Har du fått time til ul enda?
 
ORIGINAL: Håper igjen

ORIGINAL: Eier av en gutt og ?

Nei, jeg har ikke vært på UL enda, men likevel.

Sitter her i min egen verden og ser på "come dine with me" på BBC, så kjenner jeg det.
Jeg husker følelsen fra jeg gikk men gutten, hadde den aldri med de jeg mistet.
Ballongen. Kjenner plutselig noe som kjennes ut som en ballong som blåses opp bak skambeinet.
Dette må være et positivt tegn oppi al denne usikkerheten.
Er 8+1 i dag


Jaaa!!! Det SKAL gå bra!! [:)] Har du fått time til ul enda?


Nop, gynekologen min er ikke tilbake før på mandag. Ringer da.
 
ORIGINAL: Eier av en gutt og ?

ORIGINAL: Håper igjen

ORIGINAL: Eier av en gutt og ?

Nei, jeg har ikke vært på UL enda, men likevel.

Sitter her i min egen verden og ser på "come dine with me" på BBC, så kjenner jeg det.
Jeg husker følelsen fra jeg gikk men gutten, hadde den aldri med de jeg mistet.
Ballongen. Kjenner plutselig noe som kjennes ut som en ballong som blåses opp bak skambeinet.
Dette må være et positivt tegn oppi al denne usikkerheten.
Er 8+1 i dag


Jaaa!!! Det SKAL gå bra!! [:)] Har du fått time til ul enda?


Nop, gynekologen min er ikke tilbake før på mandag. Ringer da.


Bra! Håper du får komme med en gang, og at alt er i skjønneste orden! [:)]
 
Endelig var gynekologen min ferdig med sommerferie.
Ringte for å bestille time, og de hadde en avbestilling i morgen tidlig, så jeg fikk time veldig raskt.
Dessverre har jeg begynt å blø litt igjen nå i ettermiddag. Håper virkelig ikke det betyr at det har gått galt igjen.
Uansett, vi får vite i morgen tidlig. Oppdaterer her etter jobb.
 
Tvi tvi!
 
Krysser fingrene for deg og spiren!! [:)]
 
Åh, så bra at du endelig fikk time! [:)] Lykke til, håper alt er som det skal! [:)]
 
å herregud så spennende da. Virkelig bra du fikk time så raskt ! Med alle de positive tingene du har følt, velger jeg at det SKAL være verdens beste ul time i dag, og venter i spenning på oppdatering. Må all lykke være med dere i dag og vise en frisk og fin spire på ul, og kanskje en forklaring på blødninger.
 
Må skuffe dere.
Ny MA
 
HELVETTE......unnskyld [:(] fant liksom ikke et mer passende ord. Men nå MÅ dere vel få hjelp vennen ????
 
NEI, NEI, NEEEEEEI[:(][:(][:(]
 
 
Nå ble jeg virkelig lei meg...
 
 
Har virkelig ikke ord.. vet hvor ufattelig vondt det er å miste... Håper du får god hjelp nå
 
Innom her også, med en trøsteklem... Tenker på deg.
 
Det den første gynekologen så var et bitte lite fosteranlegg, og morkake.
Den andre så ingen ting. Tydeligvis har min gynekolog bedre utstyr enn de har på sykehuset.
Uansett, årsaken til mine små blødninger var ikke at det var noe galt, men at morkaken lå foran livmorhalsåpningen.
Spiren hadde død veldig tidlig denne gang også.
Den som forundrer dem var at HCG prøvene jeg tok 7+1 og 7+3, ca 2-3 uker etter at spiren døde var normale. 55.000 og 69.000.
Min vanlige gynekolog, mener at kanskje morkaken kan har fortsatt å vokse etter at spiren døde, og siden det er den som gjør at man produserer HCG, kan det være årsaken.
En ting er iallefall sikkert, jeg kommer ikke til å stole på HCG prøver igjen.

Jeg måtte også en liten tur ned til Lillestrøm i dag fordi jeg trenger nytt pass..
Gjorde det i dag siden jeg trengte noe annet å tenke på.
Tok i samme slengen en liten tur innom legekontoret for å gjøre om den legetimen jeg hadde til første svangerskapskontroll til en oppfølgningstime.
Mens jeg stod i kø foran skranken og ventet på min tur, kom legen min ut så jeg fikk tatt noen ord med henne også. Hennes første reaksjon var veldig triste øyne og "å nei, har du fått en skikkelig sykemelding?". Hun ville også at vi skulle ta en oppfølgingstime. Hun er en god lege, og jeg vet at jeg vil få god oppfølging der.
Gruer meg til i morgen, da skal jeg sette Cytotecen.
Har allerede begynt å blø endel, så dette kommer til å gå greit. De har også fungert veldig bra tidligere.
 
Herregud så grusomt da, hvorfor skal alt virkelig være så vanskelig for dere. Det ER urettferdig. Og at du t.o.m skal være så uheldig med hcg økning er rett og slett ondskapsfult....OFF !!!
 
Men jeg er såååå glad for å høre at legen din er så godt og snill, og håper av hele mitt hjerte du får SKIKKELIG oppfølging og utredning videre nå. Skjønner ingenting om du ikke får det....[:'(]
 
Vet det hjelper INGENTING, men sender over megaklem og store ønsker om at en dag, en dag snart vil lille spiren komme i magen igjen, og da bli i 9 deilige måneder, uten noen komplikasjoner
 
Da er det mandag.
Cytotec'en ble satt på fredag morgen, og det startet som det skulle.
Men så stoppet det opp litt. Har fremdeles veldige smerter. Skulle da ikke hatt det fremdeles?
Har ringt sykehuset på grunn av smertene, og fordi jeg ha blødd mindre denne gang enn de forrige gangene.
Tror ikke alt er ute. Skal møte opp på sykehuset i morgen tidlig kl 09.30 så får vi se hva som skjer.

De siste dagene har vært helt j***.
Jeg har så alt for lett til å legge skylden på meg selv.
Ser rundt meg. Jeg har en flott mann, en flott gutt, flott hjem (men rotete), fin bil og en bra jobb (begynner snart i en bedre).
Og føler jeg ikke fortjener det. Hvordan kan jeg det, nå jeg ikke kan holde på barna???
Begynner også å bli lei sykehus nå. Har vært ut og inn forskjellige sykehus siden jeg var 5 år.
Og hver gang jeg har blitt frisk, har noe nytt kommet. Sist jeg ble frisk, var like før jeg ble gravid med gutten, turte ikke satse på barn før det. Og nå, ny diagnose, habituell abort.
Det eneste jeg ønsker, er å være frisk, og har et normalt liv uten konstant kontakt med leger.

Stemningen her har vært litt amper nå i helgen. Denne gangen har vi dessverre ikke klart å skjerme gutten like godt som de tidligere gangene. Merker det veldig godt på oppførselen hans. Noe jeg har utrolig dårlig samvittighet for.

Nå trenger jeg iallefall ikke si noe  på nye jobben. Har gruet meg til det lenge. Fikk positiv test dagen etter jeg signerte kontrakten. Begynner 1. oktober.
 
Uff, så trist å høre at du tenker sånn... Kanskje du skulle ha snakket med noen? Kan være godt. Håper du kommer over denne kneika snart, og at den neste spiren snart sitter igjen, og holder seg der i 9 mnd. Ønsker deg alt godt! [:)] Lykke til i morgen.
 
Etter å ha  tatt Cytotec'en på fredag, hadde jeg fortsatt store smerter på mandag, og fikk time på sykehuset i morges.
Som jeg trodde alt var langt i fra ute. De var også redde for infeksjon siden jeg hadde litt feber i går kveld.
Så da var det opp i 5. etg, vente til det var lenge nok siden jeg hadde spist og så utskrapning.

Hjemme igjen nå, og føler meg en liten smule tumelumsk.
Kanskje jeg burde få i meg noe mat....
 
Back
Topp