Den lange veien........

Er tilbake fra legen.
Hun prøvde alt hun kunne for å få meg på UL, men sykehuset syns jeg hverken hadde vondt nok, eller blødde nok.
Det at jeg har hatt 2 MA'er tidligere uten blødninger, nei det hjalp ikke.
Fikk tatt HCG prøv, og skal ta ny på fredag, så det er da noe.
Fikk også en rekvisisjon til UL, så jeg skal prøve å finne noen private som kan ta meg i mot.
 
Fy søren, det var utrolig dårlig av sykehuset...  Men det er flott at legen din gjør alt hun kan! [:)] Lykke til på privat ul! Håper du får time snarest.
 
ORIGINAL: Håper igjen

Fy søren, det var utrolig dårlig av sykehuset...  Men det er flott at legen din gjør alt hun kan! [:)] Lykke til på privat ul! Håper du får time snarest.


Har ringt x antall steder nå.
Enten så tar de ikke rekvisisjon, eller så har de sommer stengt.
Nå gidder jeg snart ikke mer. Orker ikke mer. Har gått og ventet i ei uke. Er utslitt av å ikke vite
 
ORIGINAL: Eier av en gutt og ?

ORIGINAL: Håper igjen

Fy søren, det var utrolig dårlig av sykehuset...  Men det er flott at legen din gjør alt hun kan! [:)] Lykke til på privat ul! Håper du får time snarest.


Har ringt x antall steder nå.
Enten så tar de ikke rekvisisjon, eller så har de sommer stengt.
Nå gidder jeg snart ikke mer. Orker ikke mer. Har gått og ventet i ei uke. Er utslitt av å ikke vite


Uff, jeg har så vondt av deg... Det er så fryktelig å ikke vite, ingenting er verre enn det... Har du prøvd å ringe til Volvat? Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Vit at jeg tenker på deg, og er her hvis du vil snakke.
 
FAEN!!! Blir så SINT på sånne sykehus, for noe BULLSHIT !!! Jeg har ikke hatt i nærheten så vanskelig som du har hatt det, og jeg har fått ul...ARG !! Har du mulighet til å gå privat da vennen, og eventuelt betale selv. Får så vondt i meg altså, skal ikke være nødvendig å måtte gå på den måten [:(]
 
Håper inderlig du tar feil, kjære deg..
 
Har aldri hørt makan til behandling på sykehuset - skulle bare mangle at du ikke fikk UL[>:][&o]
 
 
Hvis du har råd til en privat UL og betale selv, ville jeg nok gjort det.. sånn for din egen sjelefred - det med uvisshet er det verste.. [&o]
 
 
Krysser fortsatt fingrene for at denne spiren har klort seg godt fast, og at blødningene skyldes noe annet uskyldig..
 
Slik er situasjonen nå.
Jeg lever i et vakuum.
Jeg gir f**.
Det eneste jeg ønsker er å bli ferdig med det.
Det eneste jeg ønsker er å leve igjen.
Glad jeg fikk sykemelding. Da mister jeg ikke feriedagene mine.
Jeg kan ta dem senere.
Jeg vet ikke hvor jeg starter
Jeg vet ikke hvor jeg begynner.
Vet ikke hva jeg gjør nå.
Ja, jeg har råd til å betale for UL, men tror jeg venter til etter HCG prøvene på fredag.
Når trenger jeg ro.
Nå trenger jeg å samle meg.

Jeg har heldigvis en fantastisk mann, og verdens skjønneste litte gutt.
Bruker dem for alt de er verdt.
Føler med så ensom her, men vet jeg ikke er det.
 
Det er bra at du vet at du ikke er alene, selv om det føles sånn. Og veldig fint at du finner trøst i mannen og lillegutt! Skal du måle hcg hos legen eller på sykehuset på fredag? Jeg fikk tatt det på sykehus før jeg skulle ta MR, og da fikk jeg svar etter bare et par timer. Kanskje du kan spørre om du kan få svar fort? Så vet du hvordan det ligger an allerede før helga? Jeg håper virkelig at alt er bra. Skjønner så utrolig godt at du er i vacuum nå. Det er så fortvilende med sånne situasjoner som man ikke kan gjøre noe med selv. Lykke til, nok en gang! Krysser hardt for deg!
 
Jeg skal måle HCG på sykehuset.
Legen min drar på ferie etter denne uke og hun senderblodprøvene til fürst, og hun forlangte at jeg skulle ta dem på sykehuset slik at jeg kunne få svar fort.
All ros til legen min. Hun gjorde det hun kunne. Hun var ikke helt blid i telefonen med sykehuset hun heller
 
Veldig bra at du har så flink lege! Og at du får tatt prøver på sykehuset, så du får raskt svar. Jeg er veldig spent på oppdatering på fredag. Håper du finner på noe fint sålenge, som får tankene over på noe annet og som får tiden til å gå fort!
 
Må prøven gi klart svar vennen, slik at roen får senket seg igjen. Og da ber jeg til høyere makter om at den roen er fylt av glede og kjærlighet. Får så vondt i meg av dette, urettferdig at du må gå igjennom denne ventetiden i uviten. Du er for meg et sinnsykt sterkt menneske. Håper av hele mitt hjerte du finner gleden i mannen og sønnen din. Sender over kjempe klemmer
 
Kjære FruStina

Ikke bekymr deg for mye for meg. I dag har jeg faktisk hatt en fin dag. Klart å ikke tenke så mye på det. Sov til guttungen kom og vekte meg kl 1240, spiste frokost mens mannen og gutten spiste lunsj. Og sløvet resten av dagen.
Jeg har fått meg en dårlig vane å hyle høyt her inne når jeg har det vondt, eller er frustrert. Er på en måte en sikkerhetsventil.
Er heller ikke spesielt sterk, har bare vært igjennom veldig mye i livet. Slik jeg ser det er det to måter å møte motgang.
1. Gjemme seg under dynen og syns synd på seg selv
2. Reise seg opp, og prøve å gjøre det beste utav det.
Jeg velger 2.
Dersom man velger 1 kommer man inn i en ond sirkel det kan være vanskelig å komme utav.
Velger man 2, finner man styrken til å leve videre med godt mot.

Smil til verden og verden gliser av deg.
Uansett hvor ille situasjonen er, hjelper det alltid med et smil, det hjelper deg å se enden av tunnelen.
 
 bare såååå herlig skrevet da eller. Og jeg må si meg 100% enig [:D] !!!
 
Jeg ringte sykehuset nå nettopp.
De hadde ikke fått inn dagens resultat enda, men han kunne fortelle meg at de prøvene jeg tok på onsdag var på 55.000, noe som er veldig bra i uke 7 etter hva jeg forstod.
Han skulle ringe meg tilbake før kl 1500 med dagens resultat.
 
55000 virker lovende da - håper på fin stigning i dag[:)]
 
ORIGINAL: SkattIMagenMin

55000 virker lovende da - håper på fin stigning i dag[:)]


Var steget til 68.000 i dag.
Legen mente det var flott.
Er noe beroliget nå, ja.
 
tyder på at din lille spire KJEMPER videre vennen, og denne gangen blir h*n i magen din 9 mnd !!!! Herregud så deilig å høre den stiger!
 
Ja, det er utrolig deilig at den har steget, og at gynekologen er fornøyd, men jeg nå innrømme jeg fremdeles er litt nervøs.
Kommer nok til å få meg en UL etter hvert. Jeg vil nå, men mannen vil vente til gutten er tilbake i barnehagen slik at han kan være med. Jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.

Uansett, jeg har nå sendt en e-post til rikshospitalet og søkt fødeplass der, og begynt å se på stellebord.
Er ikke fornøyd med det gamle etter gutten.
Lurer på om jeg skal prøve Angelsounden igjen i kveld selv om det er alt for tidlig.
 
Åh, så godt at det var stigning!!! [:D] Jeg har tenkt mye på deg. Bra at du fikk svar i dag, så du kan slappe av og nyte helga. Håper lille spire fortsetter å klore seg fast, og at du snart får se et sprellende nurk på ul! [:)]
 
Back
Topp