Daydream sin vei mot baby <3

For noen år siden fungerte jeg strålende på drøye 1000kcal/dag. Fant ut hva som holdt meg mett lenge og fungerte for meg. Merket at jeg sånn sett ikke trengte mer egentlig


Det er kjempe bra at det fungerte for deg!
1000kcal er for lite for meg. Hjernen min går i sparemodus, jeg blir fjern, glemmer ting og generelt utrolig susete.
 
De sier jo ofte at kvaliteten kan være bedre med færre egg og det at et forsøk har vært sånn betyr ikke at neste blir likt

Jeg håper med alt jeg har, at det er bedre resultat neste runde ❤
 
Det skjønner jeg, det hadde ikke jeg følt meg mett på heller. Jeg liker godt å tygge maten min, og opplever å bli mettere da.

Samme her :p må tygge maten for å føle meg mett!
 
Det er kjempe bra at det fungerte for deg!
1000kcal er for lite for meg. Hjernen min går i sparemodus, jeg blir fjern, glemmer ting og generelt utrolig susete.
Da blir det absolutt for lite ja
Er det ikke en anbefaling med minimum 1500 kcal?
 
Da blir det absolutt for lite ja
Er det ikke en anbefaling med minimum 1500 kcal?

Det vet jeg faktisk ikke. Treneren anbefaler at jeg skal ligge på,1480kcal. Ca 211kcal hvert måltid.
 
For en uke. Masse jobb og syk mann. Legevakten igjen i går.
Det er så uvant å følge rådene til treneren. Jeg vet at det er psykisk, så jeg vet det er teit.
Å spise en omelett med paprika, løk og skinke + halv avokado er ikke "lite mat" men føler meg ikke mett når det ikke er tyggemotstand. Så utrolig teit.
 
Ikke lett å omstille da, det er ikke gjort på bare noen dager.
Du er flink!
 
Dette er ikke lett. Maten er feil og må justeres. Jeg er svimmel, sulten, har hodepine, enormt lite energi og hodet mitt er virkelig ikke med. Jeg må spise mer og få inn mer kcal til frokost og middag. Sliter enda med å finne ut av hva jeg kan spise til kvelds.
Hodet mitt er virkelig ikke med. Jeg glemmer ord, hva jeg skal gjøre, konsentrasjonen min er helt på bærtur og jeg detter ut av samtaler.
Skal legge ut bilder av hva jeg kan spise.
Hun heier MASSE på avokado, men jeg tåler fremdeles ikke avokado! Mageknip i flere timer, ekstremt mye luft i magen og det har en heller negativ effekt på toalettbesøk..
Må finne en annen god fettkilde enn avokado..
 
Screenshot_20191008-144733_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20191008-144742_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20191008-144751_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20191008-144801_Samsung Internet.jpg
 
Huff
Høres ikke godt ut. Håper du finner en løsning og matvarer som fungerer for deg
 
Kan si at jeg ikke aner hvor i syklusen jeg er. Egentlig ganske deilig. Jeg tester ikke etter EL, men har full fokus på maten og trening. Sambo klarer ikke å ha sex nå pga sykdom, så kanskje like greit at jeg ikke tester :hilarious::hilarious:
Er nede 700gr så langt denne uken. Å kunne gå ned 1kg i uka, hadde vært fantastisk :Heartred:Heartred
Jeg håper bare alt dette vil ha en positiv effekt på eggkvaliteten min. :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
-1,6kg denne uken! Kan ikke si meg misfornøyd med det altså :) I helgen skal jeg kose meg litt, men ikke for mye. Må passe på slik at jeg ikke spretter opp igjen i løpet av helgene!
Kroppen min hgar vendt seg til mindre mat da! Det er bra :D
Målet er 1kg i uka! HVIS jeg klarer det, så er jeg tilbake på vekten jeg var på når jeg ble sammen med sambo julaften i år! :hilarious::smiley-angelic001
 
Å herre jemini!
Jeg skal ringe inn neste mens :eek: Fikk plutselig dårlig tid her :confused::shy:
 
Eller. Jeg skal ringe inn mens i november. I følge planen skal jeg få mens den 30/10.. Hadde dere tatt en spansk en og sagt at mensen kom 01/11? Skal ikke starte med sprøyter i november. Kun progynova. Og det er snakk om 1-2 dager.
Jeg håper den drøyer til 01/11 for å være ærlig.
 
Back
Topp