Daydream sin vei mot baby <3

Eller. Jeg skal ringe inn mens i november. I følge planen skal jeg få mens den 30/10.. Hadde dere tatt en spansk en og sagt at mensen kom 01/11? Skal ikke starte med sprøyter i november. Kun progynova. Og det er snakk om 1-2 dager.
Jeg håper den drøyer til 01/11 for å være ærlig.
Tror ikke det har noe å si :)
 
Eller. Jeg skal ringe inn mens i november. I følge planen skal jeg få mens den 30/10.. Hadde dere tatt en spansk en og sagt at mensen kom 01/11? Skal ikke starte med sprøyter i november. Kun progynova. Og det er snakk om 1-2 dager.
Jeg håper den drøyer til 01/11 for å være ærlig.
Seff! Den kom natt til 01.11. Nemlig. ;)

Nydelig jobbet med vekten! :wav
 
Eller. Jeg skal ringe inn mens i november. I følge planen skal jeg få mens den 30/10.. Hadde dere tatt en spansk en og sagt at mensen kom 01/11? Skal ikke starte med sprøyter i november. Kun progynova. Og det er snakk om 1-2 dager.
Jeg håper den drøyer til 01/11 for å være ærlig.
Oi, nå er det rett før oppstart hos deg, igjen! :) Heia heia! Jeg hadde nok også tatt en spansk en og sagt at mensen kom natt til 01/11, og om den skulle komme tidligere enn det, så hadde jeg nok bare ringt til Haugesund og prøvd meg =) De var veldig hyggelige når jeg ringte de i sommer ang det. Lykke til! =)
 
Oi, nå er det rett før oppstart hos deg, igjen! :) Heia heia! Jeg hadde nok også tatt en spansk en og sagt at mensen kom natt til 01/11, og om den skulle komme tidligere enn det, så hadde jeg nok bare ringt til Haugesund og prøvd meg =) De var veldig hyggelige når jeg ringte de i sommer ang det. Lykke til! =)

Har planer om det ja ;) jeg har et lite ondskapsfullt håp om å bli satt på medisiner et par uker tidligere, slik at jeg er dårlig julaften. Da slipper jeg å være opp til svigermor i år.
Jeg synes det er deilig å være alene juleaften og så lenge jeg er barnløs, ser jeg ikke poenget med det.
 
Har planer om det ja ;) jeg har et lite ondskapsfullt håp om å bli satt på medisiner et par uker tidligere, slik at jeg er dårlig julaften. Da slipper jeg å være opp til svigermor i år.
Jeg synes det er deilig å være alene juleaften og så lenge jeg er barnløs, ser jeg ikke poenget med det.
Den skjønner jeg godt! Vi valgte selv å dra bort forrige jul da vi skulle vært sammen med hans familie med barn. Mens i år er det med mine foreldre og han ene broren min + samboer og de har ikke barn, så da føles det greit. Håper de sitter en spire hos dere på dette forsøket, slik at det kan bli gøy å omgås med folk som har barn. :)
 
Den skjønner jeg godt! Vi valgte selv å dra bort forrige jul da vi skulle vært sammen med hans familie med barn. Mens i år er det med mine foreldre og han ene broren min + samboer og de har ikke barn, så da føles det greit. Håper de sitter en spire hos dere på dette forsøket, slik at det kan bli gøy å omgås med folk som har barn. :)

Ja, det hadde vært helt fantastisk ❤️❤️ Å feire 33års dagen min med spire i magen ❤️❤️
 
Litt spennende å tenke på at jeg starter med progynova den 23/11. Gjør ting mer virkelig igjen.
Men jeg er også redd. Dette er et sjansespill og vi har faktisk oddsen i mot oss.
Jeg er så redd for at det skal bli 3-dagers igjen. Vil ha til blasto så det
Iallfall har en sjanse til å feste seg. Sist fikk jeg kvantitet over kvalitet. Denne gangen håper jeg på kvalitet over kvantitet ❤️
 
Litt spennende å tenke på at jeg starter med progynova den 23/11. Gjør ting mer virkelig igjen.
Men jeg er også redd. Dette er et sjansespill og vi har faktisk oddsen i mot oss.
Jeg er så redd for at det skal bli 3-dagers igjen. Vil ha til blasto så det
Iallfall har en sjanse til å feste seg. Sist fikk jeg kvantitet over kvalitet. Denne gangen håper jeg på kvalitet over kvantitet ❤️
Håper du får kvalitet :Heartbigred
Gjør det samme medisinering denne gangen?
 
Det håper jeg også ♡♡♡
 
Denne dagboken er utrolig kjekk å ha. Jeg fikk litt panikk når jeg så på syklusen min, så jeg gikk tilbake i dagboken for å se når jeg startet på progynova sist og når jeg startet på sprøyter. Ringer jeg inn mens 01/11 så vil uttak og innsett være rundt juletider. Ikke bra. Så jeg ringte Haugesund for å spørre. De velger at jeg skal ringe inn mens som starter rundt 01/12 for å ha oppstart da. Så da skal jeg kanskje starte tidligere på progynova. Men jeg må gå minimum 5dager. Egentlig planen er progynova fra CD23. Jeg skal starte på sprøyter den 28. Det blir akkurat 5 dager. Jeg har igjen nok progynova til 9 dager fra sist syklus! Woohooo! En god nyhet oppe i det hele.
Mulig jeg skal starte litt tidligere på progynova. Det skulle vi se an når jeg ringer inn mens i des. Men da håper jeg jo egentlig at den kommer 29 eller 30 november ;)

Håper på at jeg blir gravid i januar ❤️❤️
 
:Heartred:Heartred
Skulle gjerne kastet den gjenværende progynovaen min etter deg kjenner jeg :hilarious:
 
Back
Topp