Daydream sin vei mot baby <3

I dag bestilte jeg billetten hjem til jul :Heartred:Heartred
Eller, er jo midten av desember, men det er pga jeg må jobbe i jula :hilarious:
Dyrt nok da. 2000 totalt for å komme meg hjem og hit igjen.
Men fremdeles! Jeg får komme hjem til snø og skikkelig julestemning :greet008 Julekonserten med mormor er årets beste begivenhet :greet008❤️
Men jeg håper dette blir siste året som ufrivillig barnløs. :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
I dag var jeg på den første akupunktur timen. Ble satt på enda et kosttilskudd. Begynner å bli mye piller nå! Progynova om 2,5 syklus. Ca.

Etter akupunkturtimen fikk jeg så satans vondt i hodet. Måtte jo spørre. Kroppen min er vist dehydrert. Jeg drikker ikke nok vann!
Det forklarer jo hvorfor jeg har slukt 1,2l vann siden jeg kom hjem :laughing002:laughing002
Var så ubeskrivelig tørst :schocked028 Må begynne å få meg minimum 2l vann om dagen ja:rabbit:rabbit
 
Spennende med akupunktur da:happy: hva synes du om det ? Hvor ofte skal du gå ?
 
Spennende med akupunktur da:happy: hva synes du om det ? Hvor ofte skal du gå ?

Han mener en gang i uka, men det får jeg ikke til. Verken økonomisk eller tidsmessig.
Så blir hver 2 uke, så kjører jeg på en dagen før uttak og rett etter innsett.
 
CD5. Denne TR perioden har jeg vært SULTEN! Jiiz, har virkelig ikke vært bunn i meg. :confused::confused:
I dag er jeg alene på jobb til 16:00. Har masse å gjøre, men er altså så trøtt at jeg sliter med å starte. :sorry::sorry:
Må nok bare hive ned en kaffe og starte!
 
Oi, det var hardt sagt. Håper dere har fått ordnet opp nå ❤️♥️

Man må bare beskytte seg.
Jeg vet at det jeg gjør nå, ikke er bra i det hele tatt.
Jeg får bare så vondt i hjertet og sjela av å være rundt småbarnsfamilier.
Vil da mye heller være alene hjemme
Nei vi har ikke ordnet opp, hun aner vel ikke at det hun sa da har såret og jeg har ikke nevnt det. Holder meg unna.

Småbarnsfamilier er de jeg også har minimums kontakt med, sårt og vondt.
Jeg tenker at sånn vil det være en periode og så retter det seg vel.

Men snart er dere der med positiv test og baby i vente:Heartbigred
 
Nei vi har ikke ordnet opp, hun aner vel ikke at det hun sa da har såret og jeg har ikke nevnt det. Holder meg unna.

Småbarnsfamilier er de jeg også har minimums kontakt med, sårt og vondt.
Jeg tenker at sånn vil det være en periode og så retter det seg vel.

Men snart er dere der med positiv test og baby i vente:Heartbigred

Ja, man føler veldig på at det er noe som mangler når man er med de!

Ja, det er lov å håpe! For dere også :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Det er litt kjipt å tenke på, men hos meg så er faktisk problemet kvalitet!
Jeg fikk jo ut 18 egg, men kun 2 til innsett. Så hos meg ikke et kvantitetsproblem men kvalitet. Logisk også hvis man tenker på historikken.
Sannsynligheten er at det bare stopper å utvikle seg pga kvalitet mellom dag 2-4. (siden det aldri har festet seg noe)
Man må bare gjøre hva man kan for å bedre kvaliteten på eggene. Pluss håpe med all min sjel at vi iallefall får ut et par med god kvalitet i januar!
 
Nei vi har ikke ordnet opp, hun aner vel ikke at det hun sa da har såret og jeg har ikke nevnt det. Holder meg unna.

Småbarnsfamilier er de jeg også har minimums kontakt med, sårt og vondt.
Jeg tenker at sånn vil det være en periode og så retter det seg vel.

Men snart er dere der med positiv test og baby i vente:Heartbigred
Mine nærmeste venner har barn på hhv 3, 5, 7 og 9 år. Det går overraskende greit å være sammen med dem, og for meg er det oppbruddene som er vanskelige. Det er da de neste avtalene skjer. «Skal vi reise på badeland til helga? Siri og Kari syns det er kjempegøy!». Badeland uten barn er liksom ikke noe alternativ, så da blir man ekskludert, uten at det egentlig er meningen. Da er det vondt.
 
En frokost på 240kcal. Virker veldig lite
Tja, kommer litt an på hva man spiser. Jeg spiser etter Roede-prinsippene og har «tildelt» 220 kcal til frokost. I dag spiste jeg to grovskiver, en med Plantego’ avokado og kikerter og lettere salami, og en med lettere leverpostei. Det ble til sammen 210 kcal.

Passer på å spise ca hver tredje time. :)
 
Tja, kommer litt an på hva man spiser. Jeg spiser etter Roede-prinsippene og har «tildelt» 220 kcal til frokost. I dag spiste jeg to grovskiver, en med Plantego’ avokado og kikerter og lettere salami, og en med lettere leverpostei. Det ble til sammen 210 kcal.

Passer på å spise ca hver tredje time. :)

Skjønner :)
Hun foreslo 200gr gresk yoghurt med en scoop proteinpulver. Følte bare at det ble lite
 
En frokost på 240kcal. Virker veldig lite
For noen år siden fungerte jeg strålende på drøye 1000kcal/dag. Fant ut hva som holdt meg mett lenge og fungerte for meg. Merket at jeg sånn sett ikke trengte mer egentlig
 
Det er litt kjipt å tenke på, men hos meg så er faktisk problemet kvalitet!
Jeg fikk jo ut 18 egg, men kun 2 til innsett. Så hos meg ikke et kvantitetsproblem men kvalitet. Logisk også hvis man tenker på historikken.
Sannsynligheten er at det bare stopper å utvikle seg pga kvalitet mellom dag 2-4. (siden det aldri har festet seg noe)
Man må bare gjøre hva man kan for å bedre kvaliteten på eggene. Pluss håpe med all min sjel at vi iallefall får ut et par med god kvalitet i januar!
De sier jo ofte at kvaliteten kan være bedre med færre egg og det at et forsøk har vært sånn betyr ikke at neste blir likt
 
Skjønner :)
Hun foreslo 200gr gresk yoghurt med en scoop proteinpulver. Følte bare at det ble lite
Det skjønner jeg, det hadde ikke jeg følt meg mett på heller. Jeg liker godt å tygge maten min, og opplever å bli mettere da.
 
Back
Topp