Damer!!!

Røyking er fint. Elsker det!

Diskuter ;)

Røyk eg godt, men ikkje fint og ikkje sunt :) savner røyken, frykter eg kjem til å begynne igjen.... Men skal prøve å halde meg unna :p

Savner faktisk ikke røyk. Og synes det lukter dritt! Kan ikkje skjønne at jeg ikke luktet hvor surt det er før :p

Savner det ikke, er ikke godt, lukter heslig, folk som røyker med barn tilstede er egoistiske, folk som ikke greier å slutte er late og viljesvake. :P

Ja, da kommer vi etter dge med stekepanna altså...

Aldri vært på jakt. Har du?

Ja. Virker kjedelig. Vet ikke om jeg hadde klart å drepe heller.

Nei, men mange er jo med som kikkera/bærara osv :) eller leitera dersom nokon skadeskyte. Ei eg kjenner var så forbanna... Hadde leita og leita ein heil dag, fordi ein person muligens hadde skadeskytt for 2. Gong! Slike ville ho ikkje jakte med.. og det skjønner eg godt :)

Kan dere se på tråden jeg laget. Vi må huske på og se innom hovedbilde på gruppa så vi får med oss nye tråder. Kjedelig når de forsvinner i mengden. :p Særlig når det er så mye svada i de andre trådene. :p

Plipp plopp plomme

I. Sitter og ser barnetv for første gang. :p

Eg surmuler fordi vi ikkje har sjanse til å vinne med mindre alle på fb plutselig joiner oss :p

Men hvordan har vi da kommet på førsteplass...?

Godt spørsmål :p men vi har ikkje sjanse i havet altså... Har snike litt på dei andre gruppene som har skrive "titter innom", og det er snakk om fleire stykker, over vanvittig mange sider :p med litt setninger her og der :) vi har jo gjort det litt vi også, type "oj, så klarte eg å rote meg innom her igjen" og "bahasa, tom for noko å skrive om:p", men ikkje i så stor grad synes eg :) men vi veit no iallefall korleis det fungerer til neste konkurranse :)

Jeg har vært på jakt med mannen en gang :P haha

Synd at der er sånn da. Mister litt motivasjonen jeg nå. :( vi får se på oppdateringen i morra hvordan det ligger an.

Back
Topp