Damer!!!

Skriver ikke nynorsk jeg heller. Går så tregt for man må tenke så mye. :p
Det gikk faktisk veldig greit av seg selv her :p Men jeg skreiv nok litt forenklet :)
 
Skulle gjerne ha deltatt i nynorsktråden, men jeg sliter med skrivingen der, så, dere får skrive på nynorsk så holder jeg meg til bokmål.
V er ferdige nå :D Jeg er, i alle fall!
 
Ja, sant? For som eg sa tidligere i går, nynorsk er ikkje så rart som det vi ser i bøker.. det er veldig ekstrem nynorsk :)

Sant :) Jeg er godt fornøyd med en 3 i nynorsk jeg altså, har et snev av lese-, skrivevansker så fikk aldri helt dreisen på det.

Mye derfor også det ikke blir like mange innlegg fra meg som fra dere hehe, jeg bruker mye energi på å lese og skrive hvert innlegg.
 
Det er ikkje dårlig då, veit veldig mange sliter med nynorsken. Trur problemet ofte må vere at lærarar får det til å virke så fremmed, med dei særaste ord og uttrykk
 
Og så er det liksom om og gjøre å bruke de særeste hele tiden!
 
Det er ikkje dårlig då, veit veldig mange sliter med nynorsken. Trur problemet ofte må vere at lærarar får det til å virke så fremmed, med dei særaste ord og uttrykk

Ja ikke sant! At han var en kar fra de indre setesdalske bygder gjorde ikke saken bedre den heller hehe.
 
Det er ikkje dårlig då, veit veldig mange sliter med nynorsken. Trur problemet ofte må vere at lærarar får det til å virke så fremmed, med dei særaste ord og uttrykk
Enig. Synes nynorsk er fint keg.
 
Herlig å høre på også :)
 
Back
Topp