Damer!!!

Godt spørsmål :p men vi har ikkje sjanse i havet altså... Har snike litt på dei andre gruppene som har skrive "titter innom", og det er snakk om fleire stykker, over vanvittig mange sider :p med litt setninger her og der :) vi har jo gjort det litt vi også, type "oj, så klarte eg å rote meg innom her igjen" og "bahasa, tom for noko å skrive om:p", men ikkje i så stor grad synes eg :) men vi veit no iallefall korleis det fungerer til neste konkurranse :)
Det mest rettferdige hadde kanskje vært å ta alle innlegg i perioden og delt det på alle nickene som har vært innom. Da hadde vi vunnet. :p
 
Ja! Det er jeg så enig i, Krica :)

Mn det er vel ikke nye regler? Så har vi klart det de andre dagene, så har vi jo sjanse i morgen også?
 
Vi står på skikkelig nå, så ser vi hvordan det ligger an i morgen. :D
 
Ja. Er som sagt ikke helt fornøyd med egen innsats, men man må jo faktisk tenke på det virkelige livet også :p
 
Vi kan jo ikke begynne å vanskjøtte barna våre heller.
 
Nei, nettopp ;) Og nå er Ø borte, og Nora har hatt 2x30 min lur i hele dag :p
 
Ikkje imponert over meg sjøl i dag heller, men slik blir det berre :)

Hvordan kan du si det? Du var jo superaktiv i går. :O Lurer på hvordan det var i "gamledager" her inne. :p
 
Haha, signerer Kiczen!
 
Hahaha :) i forhold til dei andre dagane :p i gamledager var det kjempegøy her inne :) det var litt inn fb gruppa, men på babyverden :) og diskusjonane på generelt som tok heilt av ;) nokon i gruppa hadde ikkje overlevd ein dag på generelt, slik det var i gamledage :p hadde feks nokon lagt ut bilde av ungen i ei hoppedisse hadde diskusjonen vert på 5 sider på 10 min, der dei kasta stein etter personen som la det ut *flirer* :p haha :)
 
Ha ha ha. Synd det ikke er slik mer da. Hadde nok passet oss girlsen bra. *flire*
 
hadde feks nokon lagt ut bilde av ungen i ei hoppedisse hadde diskusjonen vert på 5 sider på 10 min, der dei kasta stein etter personen som la det ut *flirer* :p haha :)

Det der er noe som forundrer meg stadig vekk, "alle" vet at hvis de legger ut et slikt bilde så får de på pukkelen så det holder og har gjerne vært med på kjeftbruk tidligere. Likevell, så MÅÅÅ de bare legge ut et slikt bilde og deretter syte, klage og bære seg over hvor fæle alle er som kjefter på henne. Hvorfor er det slik?
 
Det der er noe som forundrer meg stadig vekk, "alle" vet at hvis de legger ut et slikt bilde så får de på pukkelen så det holder og har gjerne vært med på kjeftbruk tidligere. Likevell, så MÅÅÅ de bare legge ut et slikt bilde og deretter syte, klage og bære seg over hvor fæle alle er som kjefter på henne. Hvorfor er det slik?

Ja, noen liker vel å lage drama ;)
 
Fordi dei skal late som dei er tøffe og at dei begrenser bruken osv.. Og ikkje takler at argumentet "eg veit best for mitt barn" ikkje er eit godt nok argument i ein diskusjon :p
 
Fordi dei skal late som dei er tøffe og at dei begrenser bruken osv.. Og ikkje takler at argumentet "eg veit best for mitt barn" ikkje er eit godt nok argument i ein diskusjon :p
Sikkert noen som ikke tør legge ut bilder også. :p
 
Jo, men no snakke vi om dei rom legge ut bilde og blir sure fordi dei får høyre det :p
He he. Skjønte det. Hvorfor føler folk seg så truet hvis det blir litt diskusjon. Står man ikke får det man mener? Eller er msn konfliktsky...
 
Back
Topp