Damer!!!

Ansvarlig sjåfør, det kan jeg like :D
 
Sant det ;)
 
Det holder jeg med deg i! :D
 
Skjer det noe med deg selv eller andre så er det i alle fall godt å vite at du ikke kunne gjort noe annerledes!
 
Nettopp :) det har eg ikkje lyst til å ha på samvittigheten.. :) eg køyre heller i 20 km/t når voksne går ute med unger i tilfelle dei ramler, enn å ta nokon sjanser.. hater når barnehagen går tur når eg køyrer frå barnehagen... Tenk om, tenk om :p
 
Ingen kan bli så god sjåfør at dr kan melde samtidig. ;)
 
Ingen kan bli så god sjåfør at dr kan melde samtidig. ;)

Word! :D Skal aldri gjøre det! Får hetta av å sitte på med folk som taster mens de kjører.
 
Har aldri suttet på med noen som taster samtidig. Da hadde jeg tiltet altså. :mad:
 
Broren min på 18 var fæl, men jeg og søsteren min har mast litt vett i skallen på han nå :)
 
Henger meg på her jeg og.. Har jo tatt helt av i forumet jo :p
 
Vi er i konkurranse! Du må gjerne hjelpe oss å skravle. :D
 
Jeg er forresten også veldig forsiktig sjåfør :D kjører bestandig etter forholdene selvom de bak synes jeg er en sinke :p Og telefon mens man kjører er no-no!
 
Jeg er forresten også veldig forsiktig sjåfør :D kjører bestandig etter forholdene selvom de bak synes jeg er en sinke :p Og telefon mens man kjører er no-no!
eg blinker alltid ut, fordi eg veit folk har lyst til å køyre fortare enn eg har... og ser eg at det kjem ein bil 600 meter bak, så ventar eg til den har komt forbi :p
 
Ja, like greit det ;)
 
Kjøring og telefon hører absolutt ikke sammen, foreløpig er jeg der selv at jeg ikke kjører, så jeg har egentlig masse tastetid i bil, bruker den helst til hekling og strikking da men :p
 
Back
Topp