attpåklattnr2
Gift med forumet
Fikk du denne første innenfor tidsfristen? Har de siste dagen fått streker etter tidsfristen men regner med det ikke er til å stole på.
Dette er den første jeg tok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du denne første innenfor tidsfristen? Har de siste dagen fått streker etter tidsfristen men regner med det ikke er til å stole på.
Ja, kom innenfor fristen. Akkurat dette bildet er vel tatt etter, og den blir selvfølgelig sterkere etter, men så helt klart noe førFikk du denne første innenfor tidsfristen? Har de siste dagen fått streker etter tidsfristen men regner med det ikke er til å stole på.
One stepKan jeg spørre hvilken type test dette er?
One step
Formen er overraskende bra jeg plages med søvnen, får ikke sove og er sliten og jeg har masse halsbrann :/Når jeg tenkte meg om, så tror jeg at jeg fikk svaret på det for litt siden, litt tidligere i tråden.. Haha
Hvordan går det? Mye symptomer og slikt?
Formen er overraskende bra jeg plages med søvnen, får ikke sove og er sliten og jeg har masse halsbrann :/
Håper det bedrer seg med søvnen slitsomt i lengden :/Link eller love hearts skal kunne hjelpe på halsbrann
Men godt at du føler det greit ellers! Kjedelig med dårlig søvn, men... :/
Håper det bedrer seg med søvnen slitsomt i lengden :/
Klarer ikke link da kaster jeg opp skal hive i meg en lovehearts.
Hvordan er formen? Ble du sykemeldt og får du sove litt mer om natten?14+5 (klokken er over midnatt)
Ønsket for natten er å sove. Sove hele natten uten å våkne av et verkende bekken.
Har også hatt rare "smerter" i magen i dag når jeg lå på ryggen. Ble bedre så fort jeg flyttet over på siden. Rart.