Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye ♡♡♡♡Menne, jeg er helt I sjokk. Gravid. Jeg? Ja, tydeligvis! ♡♡
Tusen takk!!! Håper vi kan komme i samme terminforum ♡♡Gratulerer så mye ♡♡♡♡
Krysser fingerne for det ♡♡♡Tusen takk!!! Håper vi kan komme i samme terminforum ♡♡
Gratulerer så mye med positiv testHer er test nr 2. Begge er tatt på utvannet kveldsurin ♡♡
Ja var tomt for billigtester.Gratulerer så mye med positiv test
Den stripstesten er det One step( ebaytest) ?
Jeg har masse av de testene og hører noen sier de er veldig dårlig. Greit å se at de virkerJa var tomt for billigtester.
Hvordan det?
Jeg brukte samme tester da jeg ble gravid med tuppa
Får ikke så veldig sterke steker nei, så den er langt fra favoritten. Men fikk strek )Jeg har masse av de testene og hører noen sier de er veldig dårlig. Greit å se at de virker
Får ikke så veldig sterke steker nei, så den er langt fra favoritten. Men fikk strek )
Bare jeg får 2 streker er jeg fornøydFår ikke så veldig sterke steker nei, så den er langt fra favoritten. Men fikk strek )
Her er test nr 2. Begge er tatt på utvannet kveldsurin ♡♡
Har ikke peiling.. må se på ul tror jeg jeg veit ikke når el var.. :/Ingen tvil her nei
Funnet mer ut om terminen din? Blir det juni eller juli?
Har ikke peiling.. må se på ul tror jeg jeg veit ikke når el var.. :/
Tipper blir juli, ble flyttet sist ♡
Hehe, takk søta ♡Får håpe det er starten av sommeren så du slipper heten som høygravid
Hehe, takk søta ♡
Men med de sommeren vi har hatt her så er det vel ingen problem