Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daimbiten lar vente på seg.. er I dpo land, kunne kalt det deppa-langHvordan går det med daimbit-prøvingen?
Daimbiten lar vente på seg.. er I dpo land, kunne kalt det deppa-lang
Dagene går tregt, og prøver å holde meg opptatt. Vi planlegger oppussing av hus og koser oss med hverandre
Hvordan er det med deg, snuppa?
Utflod i dag, det lover ikke godt. Det er et av symptomene på tr..
Takk, håper det selv også, og tar det hele med ro. Har nok å henge fingrene iDpo-land er kjedelig ja.. Krysser fingrene for at utfloden er uskyldig og ventetiden verdt det denne måneden
Og morsomt med oppussing Gleder meg virkelig til vi får råd til egen bolig
Her går det veldig fint Tror EL er rett rundt hjørnet, og humper i vei om dagen
Negativ I dag 12-13 dpo. Dritt.
Nja, negativ I dag også, og kjenner at alle tegn tyder på mensen. Men men..♡Ikke forsent ennå frøken
Nja, negativ I dag også, og kjenner at alle tegn tyder på mensen. Men men..♡
Ja; for oss begge ♡ hvordan går deg med deg?Så kjedelig.. Krysser fingrene for at kommende pp gir gullegget
Ja; for oss begge ♡ hvordan går deg med deg?
Håper på det beste ♡Ikke fått tatt blodprøve, og aner ikke om jeg har hatt EL heller.. Frustrende, men får bare ta tiden til hjelp.. Tenker teste i hvert fall neste uke
Håper på det beste ♡
Venter på tr. Men jeg regnet at hun kommer ila kvelden eller I morgen.
Hun har jo hørt litt, da hun skulle ha Vært her i gårNei nei nei Be henne holde seg unna..
Hun har jo hørt litt, da hun skulle ha Vært her i går
Joda, jeg også i grunn. Men det er så vanskelig å ikke vite. Testene er negative og ingen tr. Jeg tror faktisk jeg blir litt sprøLiker liker liker
Joda, jeg også i grunn. Men det er så vanskelig å ikke vite. Testene er negative og ingen tr. Jeg tror faktisk jeg blir litt sprø