Daim og drømmen om Daim-bit #2

Hvordan går det med daimbit-prøvingen? :)
 
Hvordan går det med daimbit-prøvingen? :)
Daimbiten lar vente på seg.. er I dpo land, kunne kalt det deppa-lang :p
Dagene går tregt, og prøver å holde meg opptatt. Vi planlegger oppussing av hus og koser oss med hverandre :)
Hvordan er det med deg, snuppa? :)
 
Utflod i dag, det lover ikke godt. Det er et av symptomene på tr.. :(
 
Daimbiten lar vente på seg.. er I dpo land, kunne kalt det deppa-lang :p
Dagene går tregt, og prøver å holde meg opptatt. Vi planlegger oppussing av hus og koser oss med hverandre :)
Hvordan er det med deg, snuppa? :)
Utflod i dag, det lover ikke godt. Det er et av symptomene på tr.. :(

Dpo-land er kjedelig ja.. Krysser fingrene for at utfloden er uskyldig og ventetiden verdt det denne måneden :)

Og morsomt med oppussing :D Gleder meg virkelig til vi får råd til egen bolig :)

Her går det veldig fint ❤️ Tror EL er rett rundt hjørnet, og humper i vei om dagen ;)
 
Dpo-land er kjedelig ja.. Krysser fingrene for at utfloden er uskyldig og ventetiden verdt det denne måneden :)

Og morsomt med oppussing :D Gleder meg virkelig til vi får råd til egen bolig :)

Her går det veldig fint ❤️ Tror EL er rett rundt hjørnet, og humper i vei om dagen ;)
Takk, håper det selv også, og tar det hele med ro. Har nok å henge fingrene i :)
Hump i vei ;)
 
Sitter her da i dpo land, alle mulige symptomer er gjemt bak en sopp infeksjon. Gubbis går på antibiotika, det gikk utover meg for å si det sånn.
Lurer på hvor lenge jeg klarer å tviholde på teste-tvangen.
 
Negativ I dag 12-13 dpo. Dritt.
 
Nja, negativ I dag også, og kjenner at alle tegn tyder på mensen. Men men..♡

Så kjedelig.. :( Krysser fingrene for at kommende pp gir gullegget ❤️
 
Ja; for oss begge ♡ hvordan går deg med deg?

Ikke fått tatt blodprøve, og aner ikke om jeg har hatt EL heller.. Frustrende, men får bare ta tiden til hjelp.. Tenker teste i hvert fall neste uke ;)
 
Venter på tr. Men jeg regnet at hun kommer ila kvelden eller I morgen.
 
Joda, jeg også i grunn. Men det er så vanskelig å ikke vite. Testene er negative og ingen tr. Jeg tror faktisk jeg blir litt sprø :p

Been there..
 
Back
Topp