Daim og drømmen om Daim-bit #2

0dec7ca5c262f9c9f5a72c3671c24655

Dette er den første jeg tok :)
Fikk du denne første innenfor tidsfristen? Har de siste dagen fått streker etter tidsfristen men regner med det ikke er til å stole på.
 
Fikk du denne første innenfor tidsfristen? Har de siste dagen fått streker etter tidsfristen men regner med det ikke er til å stole på.
Ja, kom innenfor fristen. Akkurat dette bildet er vel tatt etter, og den blir selvfølgelig sterkere etter, men så helt klart noe før :)
 

Når jeg tenkte meg om, så tror jeg at jeg fikk svaret på det for litt siden, litt tidligere i tråden.. Haha :p

Hvordan går det? Mye symptomer og slikt? :)
 
Når jeg tenkte meg om, så tror jeg at jeg fikk svaret på det for litt siden, litt tidligere i tråden.. Haha :p

Hvordan går det? Mye symptomer og slikt? :)
Formen er overraskende bra :) jeg plages med søvnen, får ikke sove og er sliten :( og jeg har masse halsbrann :/
 
Formen er overraskende bra :) jeg plages med søvnen, får ikke sove og er sliten :( og jeg har masse halsbrann :/

Link eller love hearts skal kunne hjelpe på halsbrann :)
Men godt at du føler det greit ellers! Kjedelig med dårlig søvn, men... :/
 
Link eller love hearts skal kunne hjelpe på halsbrann :)
Men godt at du føler det greit ellers! Kjedelig med dårlig søvn, men... :/
Håper det bedrer seg med søvnen :( slitsomt i lengden :/
Klarer ikke link :eek: da kaster jeg opp :( skal hive i meg en lovehearts.
 
Håper det bedrer seg med søvnen :( slitsomt i lengden :/
Klarer ikke link :eek: da kaster jeg opp :( skal hive i meg en lovehearts.

Uffda.. Her er link redningen ved kvalme faktisk... :eek:
Får håpe lovehearts virker da!
 
14+3

Jeg er så sliten sover ikke på natta pga bekkenet, og om jeg først sovner så våkner jeg 100 ganger.

Jobben er et mareritt, frisør og bekkenløsning går ikke hånd i hånd for de som lurer. Bekkenbelte har gjort smerten litt bedre, men kan jo ikke sove med det på. Mannen har reist på jobb så i natt lå jeg med dyna hans mellom beina, det hjalp litt.

Hormonene gjør det heller ikke bedre da jeg føler meg ubrukelig og vil gråte ei blanding av smerte og å føle seg ubrukelig.

I morgen har jeg nesten fult på jobb. Også er det jobb lørdag igjen,og jeg skjønner ikke hvordan det skal gå. jordmor mandag, og håper hun kan sykemelde meg litt, og ta en telefon til fysio så jeg kanskje kommer inn tidligere.
 
Last edited:
14+5 (klokken er over midnatt)

Ønsket for natten er å sove. Sove hele natten uten å våkne av et verkende bekken.

Har også hatt rare "smerter" i magen i dag når jeg lå på ryggen. Ble bedre så fort jeg flyttet over på siden. Rart.
 
14+5 (klokken er over midnatt)

Ønsket for natten er å sove. Sove hele natten uten å våkne av et verkende bekken.

Har også hatt rare "smerter" i magen i dag når jeg lå på ryggen. Ble bedre så fort jeg flyttet over på siden. Rart.
Hvordan er formen? :) Ble du sykemeldt og får du sove litt mer om natten?
 
Back
Topp