Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jo ikke så gæærn pris det syntes jeg! fikk jo så mye fint ser det er endel i bunken der jeg har selv, elsker newbie!Vis vedlegget 111871Gikk litt amok på kappahl og h&m idag! tiihii, masse fint for 900kr da
Absolutt ikke 50kr settet på h&m, og 150kr rabatt på kappahl kom godt med! Jaaa, newbie har så mye fint! Er bare så trist at de vokser utav detVar jo ikke så gæærn pris det syntes jeg! fikk jo så mye fint ser det er endel i bunken der jeg har selv, elsker newbie!
Åå .. den likte jeg
Så fin den var!
Hehe, ja det håret står rett opp! Til og med når vi tar av lua Snuppa ble født 23.januar,så hun er ti uker gammel. Vet ikke lengde og vekt, får vite det til uka på tremånederskontrollen Sjukt at vi er der allerede Målte selv her for noen dager siden, og tror hun er rundt 60cm nå.Like kul på håret som vanlig, Hehe! str62 her også.. Hvor gammel er jenta di? Og vekt/høyde? Tror mini her er ganske stor ift gjennomsnittet.. Skikkelig lang!
Syntes tida går veldig fort.. Mini er 7 uker på tirsdag og er 60 cm allerede (51 ved fødsel) måtte pakke bort alt i str 50 nå og mye i 56. Buhu!!Hehe, ja det håret står rett opp! Til og med når vi tar av lua Snuppa ble født 23.januar,så hun er ti uker gammel. Vet ikke lengde og vekt, får vite det til uka på tremånederskontrollen Sjukt at vi er der allerede Målte selv her for noen dager siden, og tror hun er rundt 60cm nå.
Så nydelig!<3 Jeg har kjøpt det samme i str 68